بهترین برند ماساژور؛ ماساژور روتای یا آیرست

مقالات

اگر بدن شما به دلیل کار، استرس و مشغولیت زیاد، دچار درد و خستگی شده است و نمی‌توانید این وضعیت را تحمل کنید؛ یا اگر درد مزمن و استرسی دارید که بر روند و کیفیت زندگی شما تاثیر می‌گذارد، خرید یک دستگاه ماساژور گزینه مناسبی برای شماست. امروزه، صندلی‌های ماساژ با ویژگی‌ها و مزایای بسیاری عرضه می‌شوند، اما مقایسه آن‌ها برای خریداری کردن کمی سخت به نظر می‌رسد. وقتی تصمیم می‌گیریم که یک ماساژور خوب خریداری کنیم، باید به داشتن ویژگی‌هایی موردنظرمان در کنار قیمت، کیفیت و برند معتبر توجه بیشتری داشته باشیم. برای اطلاع از ویژگی‌های بهترین برند ماساژور پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

برند روتای؛ یکی از بهترین برندهای دستگاه ماساژ در ایران

شرکت روتای در سال ١٩٩٧ در نزدیکی شهر باستانی و ساحلی Zhujiajiao تاسیس شد. روتای یک شرکت پیشرو در صنعت سلامت است که روی تولید دستگاه‌های ماساژ تمرکز دارد. ROTAI به‌عنوان برند پیشگام تولید دستگاه ماساژ در چین محسوب می‌شود و در این زمینه سابقه‌ای بیش از ٢٠‌ساله دارد. ROTAI وضعیت خوبی در بازار محصولات سلامت دارد و در لیست بهترین برند ماساژور در صنعت محصولات بهداشتی آسیا قرار می‌گیرد. بخش تحقیق و توسعه صنعت صندلی ماساژ روتای تاکنون بیش از ١٠٠ حق ثبت اختراع برای اختراعات صندلی رباتیک به ثبت رسانده است.

برند ROTAI بیش از یک دهه است که به‌صورت رسمی در ایران مشغول به فعالیت است. محصولات شرکت روتای در ایران توسط نمایندگی‌های شرکت روتای در ۱۲ استان‌ ایران عرضه شده و امکان خریداری آن وجود دارد. صندلی ماساژ روتای یکی از بهترین و هوشمندترین دستگاه‌های ماساژ در بازار محسوب می‌شود. صندلی ماساژور rotai به دلیل کیفیت فوق العاده و خدمات پس از فروش قوی در بازار شناخته شده است. قیمت صندلی ماساژور روتای نسبت به کیفیت آن مقرون‌به‌صرفه است. صندلی ماساژ، ماساژورهای پا و ماساژورهای تفنگی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند چینی ROTAI هستند.

روتای، بهترین برند پیشرو ماساژور در صنعت آسیا

آیرست؛ معتبرترین برند دستگاه ماساژ در بازار ایران

iRest در سال ٢٠٠٣ در Wenzhou، واقع در استان ژجیانگ چین تاسیس شد و دفتر مرکزی آیرست نیز در همین شهر قرار دارد. علامت تجاری “iRest” در بیش از ١٠٠ کشور جهان به ثبت رسیده است و بیش از ٣٠٠ حق مالکیت معنوی، ١٢ ثبت اختراع و ٢٩ اختراع مدل کاربردی دارد. فروشگاه‌های مبل ماساژ با نام تجاری iRest از سال ۱۳۸۵ به‌عنوان نماینده رسمی iRest در مرکز خرید تیراژه در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر شعبه‌هایی را در ۶ نقطه مختلف شهر تهران ایجاد کرده که امکان مشاهده و خرید انواع دستگاه ماساژور در این نمایندگی‌ها برای علاقه‌مندان به ماساژ وجود دارد.

آیرست طیف گسترده‌ای از ماساژور‌ها شامل ماساژور‌های صندلی، ماساژور‌های پا و ماساژور‌های تفنگی را تولید و روانه بازار کرده است. به همین دلیل، آیرست را می‌توان به‌عنوان بهترین برند ماساژور پا در بازار ایران معرفی کرد. همچنین، صندلی ماساژ irest به‌عنوان بهترین دستگاه صندلی ماساژ در بازار ایران شناخته می‌شود که امکان ماساژ دو هسته ای در گردن، کمر و نشیمنگاه را برای خریداران آن فراهم می‌کند.

آیرست؛ یکی از مشهورترین برندهای دستگاه ماساژور در بازار ایران

مهم‌ترین عواملی که باید برای انتخاب بین ماساژورهای روتای و آیرست در نظر بگیرید

انجام انواع ماساژ، بهترین گزینه برای رفع خستگی محیط کسب‌و‌کار است و این ماساژ اگر با استفاده از صندلی ماساژور با‌کیفیت انجام شود، نتیجه‌ای عالی در بر خواهد داشت. استفاده از صندلی و دستگاه ماساژور در محیط کار و منزل برای ایجاد میدان انرژی مثبت بسیار مفید است. برای خرید ماساژور irest کافی است پس از درنظر گرفتن مواردی که در ادامه ذکر می‌شود، با مشاورین فروشگاه مبل ماساژ تماس بگیرید تا بهترین انتخاب‌ها را با‌توجه‌به نیاز‌ها و شرایط شما معرفی کرده و به شما در خرید خوشایند‌ترین حس زندگی کمک کنند.

نوع ماساژ؛ تعیین‌کننده‌ترین عامل در انتخاب یک ماساژور خوب

مناسب بودن برای چند مدل ماساژ، از‌ جمله اصلی‌ترین معیار‌ها در انتخاب بهترین برند ماساژور است. صندلی‌ها و دستگاه‌‌های ماساژ مختلف از تکنیک‌های متفاوتی برای ماساژ استفاده می‌کنند که اطلاع از آن برای تجربه یک ماساژ با‌کیفیت ضروری است. تعدادی از بهترین تکنیک‌های ماساژ قابل‌انجام به کمک دستگاه‌های ماساژور و ماساژورهای حرفه‌ای شامل موارد زیر هستند:

  • ماساژ شیاتسو: این تکنیک معمولا در طب سنتی شرقی به‌کار می‌رود و فشار را بر روی نقاط خاصی از بدن اعمال می‌کند.
  • ماساژ سوئدی: این نوع ماساژ برای آرام کردن ماهیچه‌ها با استفاده از فشار عمیق و مالش ملایم طراحی شده است.
  • ماساژ رولینگ: این تکنیک اغلب در پشت صندلی‌های ماساژ به‌کار می‌رود و با استفاده از غلتک‌هایی که دارد، سعی در گرم کردن و شل کردن ماهیچه‌های بدن کاربر را دارد.
  • ماساژ ضربه‌ای: این تکنیک شامل ضربه‌های سریع و متناوب است که برای آزاد کردن تنش در ماهیچه‌ها انجام می‌شود.
  • ماساژ مالشی: این تکنیک شامل کشش‌ها و مالش‌هایی است که برای تسکین درد و تنش عضلات اعمال می‌شود و بهبود گردش خون و دفع سموم را تسریع می‌کند.

صندلی‌ها و دستگاه‌های ماساژ آيرست و روتای مانند ماساژور تفنگی روتای به دلیل داشتن ویژگی‌های متعدد و تنوع در ماساژ، بهترین برند ماساژور برقی محسوب می‌شوند و توصیه می‌شود برای تجربه یک ماساژ خوب و با‌کیفیت، یکی از این دستگاه‌ها را خریداری کرده و از آن در منزل یا محل کار استفاده کنید.

ماساژ سوئدی و ضربه‌ای؛ بهترین انواع ماساژ برای انجام توسط دستگاه ماساژ

قیمت دستگاه؛ تاثیرگذارترین عامل انتخاب نوع دستگاه ماساژور

مبل و صندلی ماساژور جزو دستگاه‌های لوکس محسوب می‌شوند و قیمت قابل‌توجهی دارند؛ بنابراین، قبل از انتخاب دستگاه ماساژور باید برآورد کنید که چقدر می‌خواهید برای خرید آن هرینه کنید. اگر بودجه‌ شما برای خرید ماساژور محدود است، بهتر است روی مدل‌های کوچک‌تر مانند ماساژور گردن آی رست و ماساژور دستی بدن تمرکز کنید. اما اگر کارایی برای شما مهم‌تر است و مشکل کسری بودجه ندارید، امکان انتخاب بین مدل‌های مختلف صندلی‌های ماساژور حرفه‌ای روتای و آیرست برای شما وجود خواهد داشت.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که همواره دستگاه‌های گران‌قیمت، بهترین و با‌کیفیت‌ترین دستگاه‌های ماساژور نیستند؛ بنابراین، قبل از خرید، ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه موردنظرتان را به دقت بررسی کنید و درباره کیفیت، برند سازنده، فروشگاه عرضه کننده و ویژگی‌های حائز اهمیت آن اطلاعات کافی جمع‌آوری کنید. همچنین باید قیمت دستگاه ماساژور را با مشخصات و ویژگی‌های آن مقایسه کنید تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

ویژگی‌های دستگاه؛ یکی از عوامل موثر در انتخاب بهترین برند ماساژور

اگر به‌دنبال تسکین درد‌های عصبی پا یا ران هستید، به‌دنبال یک دستگاه ماساژور پا یا ماساژور دستی بدن با امکان ماساژ در قسمت پا و پایین کمر باشید. همچنین، اگر به توصیه پزشک قصد استفاده از ماساژ برای تسکین درد‌های کمر و پشت خود را دارید، استفاده از دستگاه صندلی ماساژ با این ویژگی به شما توصیه‌ می‌شود. اگر ستون فقرات شما تحت‌فشار است یا نیاز به بهبود وضعیت گردن و کاهش درد این ناحیه از بدن را دارید، صندلی ماساژور با ویژگی Zero Gravity برای این کار مناسب است. در‌نهایت، پیش از خرید دستگاه ماساژور، ابتدا اولویت‌های خود را مشخص کرده و براساس نیاز‌ها و انتظارات خود، دستگاه ماساژور مناسب را انتخاب کنید.

امکانات متنوع در دستگاه؛ یکی از نکات مهم در انتخاب بهترین برند ماساژور

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور روتای و آیرست

انتخاب بین مدل‌های متنوع یک برند تولیدکننده دستگاه ماساژور که در عین داشتن کیفیت بالا و تنوع در ماساژ، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی نیز داشته باشد، اهمیت بالایی دارد. به همین منظور، در این قسمت از مقاله به معرفی بهترین مدل‌های دستگاه ماساژور از برند روتای و آیرست پرداخته‌ایم تا به شما در انتخاب بهترین برند ماساژور کمک کنیم و در‌عین‌حال، خرید بهتری را نیز تجربه کنید.

صندلی ماساژ روتای RT-8900

خرید صندلی ماساژور مدل RT-8900 از روتای، به شما این امکان را می‌دهد که یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین انواع صندلی‌های ماساژ را در منزلتان داشته باشید. این صندلی، با دو هسته مکانیکی و استفاده از دو بازوی ماساژ، از سایر مدل‌های این برند متمایز‌تر است. سیستم سه بعدی ماساژور مدل RT-8900 با انجام ماساژ عمقی، لذت ماساژ را برای شما دو چندان می‌کند. قابلیت بدون جاذبه این ماساژور فشار را از روی مفاصل و پا‌ها برداشته و تاثیر ماساژ را بیشتر می‌کند. صندلی RT-8900 روتای یکی از بهترین برند ماساژور برقی موجود در جهان است.

صندلی ماساژور روتای RT-5862

صندلی ماساژور RT-5862 از روتای، همه ویژگی‌های کاربردی و حیاتی یک دستگاه ماساژور را دارد. این ماساژور مجهز به یک گرم‌کننده در قسمت کمر و ساق پا است که تاثیر مثبتی بر تجربه ماساژ شما می‌گذارد. طراحی صندلی ماساژور RT-5862 به گونه‌ای است که علاوه‌بر ماساژ کمر، ران و ساق پا، امکان ماساژ ساعد و کف دست را نیز برای خریداران آن فراهم کند. یکی از جذابیت‌های این صندلی، قابلیت تطبیق موسیقی با برنامه ماساژ است که باعث ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر می‌شود و این ویژگی آن را به بهترین برند ماساژور برای ورزشکاران و طرفداران موسیقی تبدیل می‌کند.

هماهنگی بین ریتم موسیقی و حرکات دستگاه، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از ماساژ را برای شما به ارمغان می‌آورد. صندلی RT-5862 ویژگی‌هایی دیگری همچون حالت بدون جاذبه و امکان اتصال به سیستم عامل‌های اندروید و iOS را نیز دارد.

ماساژور تفنگی روتای RT-1052

ماساژور تفنگی روتای مدل RT-1052 برای ماساژ عمیق بافت‌ها طراحی شده است و از‌جمله بهترین مدل‌های ماساژور تفنگی در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی همچون سه برنامه خودکار، چهار مرحله سرعت قابل‌تنظیم و باتری قابل‌شارژ است. ماساژ عمیق بافت‌ها از‌این‌دستگاه به‌ویژه برای رفع تنش‌ها و گرفتگی‌های عضلانی عمیق مناسب است. این ویژگی برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت‌های فیزیکی سنگین انجام می‌دهند، بسیار مفید است.

بهبود جریان خون و افزایش دامنه حرکتی بدن، دو نمونه دیگر از مزایای استفاده از ماساژور تفنگی روتای مدل RT-1052 محسوب می‌شود. همچنین، این ماساژور در باز کردن گره‌های عضلانی، تسکین درد‌های مزمن ناشی از تنش‌های عضلانی و بهبود کلی عملکرد بدن تاثیرگذار است و به ریکاوری بهتر بدن بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی کمک می‌کند.

صندلی ماساژ آيرست  SL-A100

صندلی ماساژ SL-A١٠٠ آیرست یکی از بهترین برند ماساژور و صندلی ماساژور است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صندلی ۲۳ برنامه ماساژ حرفه‌ای به سبک‌های مختلف دارد که ماساژ مکانیکی L و S دو نمونه از آن هستند.

سیستم ماساژ سه بعدی، پوشش نقاط مختلف بدن در ماساژ، ماساژ کف پا و رولینگ تیغه‌ای، ماساژ کششی کمر و پا و ماساژ کمر و ساق پا با کیسه هوا، از‌جمله ویژگی‌های صندلی ماساژ SL-A١٠٠ آیرست محسوب می‌شوند. این صندلی ماساژور با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت بالای ماساژ، انتخابی عالی برای افرادی است که به‌دنبال تجربه ماساژ حرفه‌ای در خانه‌ و محل کار هستند.

دستگاه ماساژور دستی آیرست SL-C501

ماساژور بدن آی رست SL-C۵٠١ دارای ۴ برنامه ماساژ و ۳ سری مجزا با حالت‌های مختلف ماساژ است و، مورد‌تایید FDA آمریکا و CE اروپا قرار‌گرفته است. این دستگاه مناسب برای استفاده دائمی ورزشکاران برای ریکاوری عضلات است؛ و ابعاد و وزن کم‌این ماساژور امکان استفاده از آن در هر مکان و برای تمامی بخش‌های بدن را فراهم می‌کند. استفاده از این ماساژور بدن آی رست SL-C۵٠١ به کاهش استرس، تنش عضلانی، و بهبود جریان خون کمک می‌کند و برای ریکاوری ورزشکاران نیز بسیار کارآمد است.

ماساژور شانه و گردن آیرست SL-D180-C

ماساژور شانه و گردن آیرست SL-D١٨٠-C، یک دستگاه ماساژور مناسب برای ماساژ کمر و شانه با قابلیت شارژ شدن و دارای گوی‌های حرارتی است؛ که امکان تنظیم میزان گرما برای تجربه ماساژ بهتر را فراهم می‌کند. این ماساژور امکان اتصال فندکی به ماشین را دارد که برای انجام ماساژ در زمان مسافرت مفید است.

با استفاده از‌این‌دستگاه، علاوه‌بر ماساژ شانه و گردن، امکان ماساژ کمر، شکم، پا و کف پا نیز وجود دارد. همچنین، امکان تنظیم حرارت برای مناطق مختلف بدن این دستگاه را به یک انتخاب مناسب برای تسکین درد‌های عضلانی و استراحت بدن تبدیل می‌کند.

خرید بهترین برند ماساژور را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید

انتخاب بهترین برند ماساژور به نیاز، انتظارات و بودجه شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک دستگاه ماساژور با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه هستید، روتای و آیرست بهترین گزینه‌ها برای شما هستند. همچنین، اگر به ماساژ کامل در انواع مختلف و مناسب برای نقاط مختلف بدن علاقه‌مند هستید، خرید دستگاه‌‌های ماساژور از برندهای معتبر آيرست و روتای به دلیل داشتن ویژگی‌های بسیار، خدمات پس از فروش طولانی مدت و گارانتی محصول، همراه با امکان خرید اقساطی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اگر هنوز در انتخاب دستگاه ماساژور مردد هستید، کافی‌ است با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این انتخاب یاری کنند. سوالات خود در زمینه بهترین برند ماساژور را در قسمت دیدگاه‌های این مقاله با ما و همراهان مبل ماساژ به اشتراک بگذارید تا به آن پاسخ دهیم.

مشاوره