همه چیز درباره برند آی رست

مقالات

معرفی برند ای رست  شرکت ای رست یکی از معتبرترین برندهای جهان در زمینه تولید و فروش انواع ماساژور است. شاید برای شما سوال باشد که برند آی رست ساخت کجاست؟ درباره تاسیس آی رست داستان جالبی وجود دارد. گفته می‌شود مادر آقای گوهای دچار کمردرد آزاردهنده‌ای بوده است. آقای گوهای در یک سفر به […]

همه چیز درباره برند آی رست
آنچه در این مقاله میخوانید

معرفی برند ای رست 

شرکت ای رست یکی از معتبرترین برندهای جهان در زمینه تولید و فروش انواع ماساژور است. شاید برای شما سوال باشد که برند آی رست ساخت کجاست؟ درباره تاسیس آی رست داستان جالبی وجود دارد. گفته می‌شود مادر آقای گوهای دچار کمردرد آزاردهنده‌ای بوده است. آقای گوهای در یک سفر به ژاپن با کارکرد صندلی‌های ماساژور و تاثیر آنها بر کاهش دردهای عضلانی آشنا شد. پس از آن بود که ایشان اقدام به احداث شرکت ای رست در چین نمود. در نتیجه برند آی رست ساخت کشور چین است و در واقع شرکت ای رست را می‌توان نتیجه عشق یک فرزند به مادرش دانست. نزدیک به دو دهه از آغاز فعالیت رسمی شرکت ای رست در ایران می‌گذرد. این شرکت در حال حاضر دارای 37 دفتر نمایندگی رسمی در سراسر ایران است. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید صندلی ماساژور irest قسطی به هر کدام از فروشگاه‌های رسمی شرکت مراجعه کنند. با توجه به بازار خرید ماساژور ای رست در ایران، می‌توان این برند را محبو‌ب‌ترین شرکت فروش صندلی ماساژور در کشور دانست. خرید ماساژور ای رست به خاطر کیفیت بالا و خدمات پس از فروش یک انتخاب عالی و ایده‌آل است.

معرفی محصولات آی رست در فروشگاه مبل ماساژ

ماساژورهای ای رست انواع مختلفی دارند. اما به طور کلی می‌توان این محصولات را به دو دسته تقسیم کرد.

  • صندلی ماساژور
  • ماساژور پرتابل 

ماساژور پرتابل یا مختص ماساژ قسمتی از بدن هستند مانند ماساژورهای پا و یا مانند ماساژورهای تفنگی قابلیت انجام ماساژ برای تمام اعضا بدن به طور همزمان را ندارند. بزرگ‌ترین مزیت خرید صندلی ماساژور آی رست قابلیت ماساژ بدن انسان به طور کامل همراه با برنامه‌های متنوع ماساژ است. در ادامه انواع صندلی ماساژور و ماساژور پرتابل ای رست را بررسی می‌کنیم.

صندلی ماساژور

هنگام خرید ماساژور ای رست دقت داشته باشید این صندلی‌ها دو مدل هستند. 

  • صندلی‌های دو بعدی 
  • صندلی‌های سه بعدی

غلطک وگوی‌های ماساژور دو بعدی حرکت طولی و عرضی‌ دارند. اما صندلی ماساژور سه بعدی برای ماساژ از حرکات عمقی نیز استفاده می‌کند. در ادامه دو نمونه از پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی ماساژ ای رست را معرفی می‌کنیم.

صندلی ماساژ  SL-A100

این مدل در گروه صندلی‌های ماساژور 3 بعدی قرار دارد. با خرید ماساژور ای رست مدل A100 صاحب یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین انواع صندلی ماساژور می‌شوید. این صندلی دارای 23 برنامه ماساژ بوده و برای دسترسی راحت‌تر 3 برنامه در حافظه صندلی ذخیره می‌شود.

 

خرید مبل ماساژور ای رست

صندلی ماساژور مدل A100 در ناحیه کمر دارای سنسورهای حرارتی است که به رفع گرفتگی‌های عضلانی کمک می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول وجود سیستم تهویه هواست. این سیستم موجب می‌شود خلوص اکسیژن در هوای اطراف صندلی بیشتر باشد. علاوه‌بر دکمه‌های کنترلی عمومی، این مدل دارای یک کنترل پنل لمسی برای انجام تنظیمات دلخواه کاربر می‌باشد. 

صندلی ماساژ  A389-2

صندلی ماساژور A389-2 یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی ماساژور ای رست است. گوی‌های ماساژور در ناحیه کمر به دو شکل L و S پشت شما را ماساژ می‌دهند. شدت ضربه در این مدل به گونه‌ایست که برای افراد مسن نیز به راحتی قابل استفاده است. این صندلی دارای سیستم تصفیه هواست که با آزاد کردن یون منفی ذرات ریز موجود در هوا را از بین می‌برد تا اکسیژن خالص‌تری دریافت کنید. 

قیمت مبل ماساژور ای رست

مهم‌ترین ویژگی این مدل قابلیت گهواره‌ای است. با این ویژگی صندلی به طور متناوب به شکل گهواره حرکت می‌کند. این کار علاوه‌بر ایجاد احساس آرامش به بهبود گردش خون در بدن شما کمک می‌کند. ماساژ تلفیقی کف پا، جای‌گیری صفر و وجود ویژگی zero gravity از دیگر امکانات فوق‌العاده این صندلی است.

قیمت صندلی ماساژور

تعیین قیمت ماساژور ای رست به موارد زیادی بستگی دارد. برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانند در قیمت ماساژور ای رست تاثیرگذار باشند عبارتند از:

  • سیستم ایجاد حرارت
  • نوع ماساژ
  • تعداد برنامه‌های ماساژ
  • قابلیت پخش موسیقی
  • میزان قدرت موتور ماساژور

 

بهترین ماساژور برای هر فرد با توجه به نیاز شخص تعیین می‌شود. به طور مثال صندلی A389-2 قیمت کمتری نسبت به مدل A100 دارد. اما با توجه به ویژگی‌ها و نوع ماساژ، این صندلی پرفروش‌تر از مدل A100 بوده و در بین خریداران محبوبیت بیشتری دارد. بنابراین برای خرید ماساژور ای رست بهترین گزینه گران‌قیمت‌ترین محصول نیست، بلکه بهترین مدل برای هر فرد با توجه به نیاز و شرایط فرد تعیین می‌شود. 

ماساژور پرتابل

ماساژور پرتابل ای رست انواع مختلفی دارد. بهترین ویژگی این محصولات قابلیت جابه‌جایی است. شما می‌توانید به راحتی این محصول را جابه‌جا کرده و در هر محیطی اعم از خانه یا محل کار از ماساژورهای پرتابل استفاده کنید. تمامی محصولات ای رست در فروشگاه مبل ماساژ دارای ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش هستند.

ماساژور پا 

ماساژ بخش‌های مختلف پا به طور مستقیم بر عملکرد سایر اعضا بدن اثرگذار است. ماساژور پا دارای 3 برنامه برای ماساژ است. سنسور ایجاد گرمایش، کیسه هوا در قسمت ساق پا و رولینگ در قسمت کف پا از دیگر ویژگی‌های این ماساژور باکیفیت است.

 

قیمت مبل ماساژور ای رست

 

به علاوه زیر بدنه این ماساژور چند چرخ تعبیه شده است. این ویژگی کمک می‌کند بتوانید به راحتی دستگاه را جابه‌جا کنید. ماساژور پای ای رست دارای قابلیت تنظیم زاویه است. همچنین این دستگاه به خاطر وجود کناره‌های پرتابل میتواند زانو و ران پا را نیز ماساژ دهد، این کناره‌ها به راحتی قابل باز و بسته شدن هستند. 

ماساژور دستی 

ماساژور بدن دستی آی رست از ویبراتور برای ماساژ عضلات و ماهیچه‌ها استفاده می‌کند. این محصول از 3 نوع ماساژ لرزشی، ضربه‌ای و حرکتی برای رفع خستگی و درد بدن بهره می‌برد. این ماساژورها برای ماساژ تمام بدن مناسب هستند.

میزان قدرت ماساژور دستی 3 درجه دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید آن را تنظیم کنید. یکی دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این مدل ماساژور پرتابل ظرفیت خوب آن در نگهداری شارژ است. مزیت اصلی ماساژور دستی ای رست اندازه کوچک آن است. شما به راحتی می‌توانید این محصول را علاوه‌بر خانه و محل کار در اتومبیل یا مسافرت نیز با خود به همراه داشته باشید. 

ماساژور سر و چشم 

مهم‌ترین تاثیر ماساژ سر کاهش اضطراب، تمدد اعصاب و افزایش آرامش ذهن است. استفاده از ماساژور سر و چشم ای رست بهترین راه برای دریافت این ماساژ است. ماساژور سر و چشم ای رست دارای 3 برنامه ماساژ است. این محصول از طریق ویبراتور و کیسه‌های هوا تمام سر و چشمان شما را ماساژ می‌دهد.

منبع تغذیه این محصول یک باتری بادوام و قابل شارژ می‌باشد. سنسور ایجاد گرمایش در این محصول هنگام ماساژ سر شما را گرم می‌کند. این کار باعث می‌شود اثربخشی چند برابر شود. یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های ماساژور سر و چشم امکان پخش موسیقی از طریق هدفون است. 

ماساژور تفنگی آی رست

ماساژور تفنگی آی رست یکی از بهترین و پرفروش‌ترین انواع ماساژور پرتابل است. این ماساژور دارای 4 سری قابل تعویض است که هرکدام از آنها ویژگی مخصوصی دارند. مهم‌ترین ویژگی ماساژور تفنگی باتری آن است. منبع تغذیه این ماساژور یک باتری لیتیومی باکیفیت است که می‌تواند با یک بار شارژ به راحتی ۱۰ تا ۱۵ ساعت برای شما کار کند.

 

ماساژور تفنگی ای رست

ماساژور تفنگی ای رست سبک بوده و ابعاد کوچکی دارد. همین امر موجب می‌شود شما بتوانید این محصول را به راحتی با خود حمل کرده و در هر مکانی از آن استفاده کنید. به‌علاوه اندازه و وزن مناسب، این مدل را به یک انتخاب عالی برای ورزشکاران برای استفاده در باشگاه تبدیل کرده است. 

روکش صندلی ماساژور

روکش صندلی ماساژور ای رست قابل استفاده در منزل و محل کار است. به ویژه برای کسانی که ساعات زیادی را در حالت نشسته باقی می‌مانند، این ماساژور یک انتخاب عالی است. روکش صندلی ماساژور ای رست دارای کابل مخصوص فندکی ماشین نیز می‌باشد. بنابراین به راحتی داخل اتومبیل شما نیز قابل استفاده است.

وزن خود دستگاه ماساژور 5/1 کیلو بوده و می‌تواند تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول دارای سیستم ایجاد گرماست. در این ماساژور برای ماساژ پهلو و نشیمنگاه از کیسه‌های هوا و برای ماساژ کمر و گردن از گوی ماساژ استفاده شده است. 

مینی ماساژور

مینی ماساژور آی رست به خاطر ویژگی‌هایش یک انتخاب ایده‌آل برای ماساژ سر، صورت و گردن و کاهش درد در این نواحی است. این محصول از ویبراتور و حرکات لرزشی جهت ماساژ ماهیچه‌های صورت و گردن استفاده می‌کند. 

مینی ماساژور همانطور که از نام آن مشخص است بسیار، سبک، کوچک و خوش دست می‌باشد. همچنین وزن آن حدود 300 گرم است. در نتیجه به راحتی می‌توانید آن را در کیفتان حمل کنید. این مدل کاربردی دارای 3 ماساژ اتوماتیک است. باتری قابل شارژ این محصول به شما این امکان را می‌دهد که بسته به شرایط خود در هر مکانی از آن استفاده کنید.

قیمت ماساژور پرتابل ای رست

ماساژورهای پرتابل قیمت‌های مختلفی دارند. عوامل زیادی می‌تواند بر تعیین قیمت ماساژور ای رست اثرگذار باشد. در ادامه برخی از این موارد را بررسی می‌کنیم:

  • جنس ماساژور؛ نوع و میزان پلاستیک و فلز به کار رفته در بدنه دستگاه در قیمت ماساژور موثر است.  
  • اندازه ماساژور؛ هرچه سایز ماساژور بزرگ‌تر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. 
  • موتور ماساژور؛ موتور کار شده در ماساژور از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت است. قدرت موتور می‌تواند شدت و سرعت ضربه برای ماساژ را تعیین کند. 
  • گارانتی؛ طبیعتا خرید محصولات دارای ضمانت‌نامه با وجود قیمت بیشتر، کار عاقلانه‌ای است. تمامی ماساژورهای پرتابل ای رست در فروشگاه مبل ماساژ دارای ضمانت فروش هستند. 

خرید صندلی ماساژور از فروشگاه مبل ماساژ 

صندلی ماساژور از آن دسته امکانات و تکنولوژی‌هایی است که در دنیای امروز‌، بسیار به محبوبیت رسیده و طرفداران زیادی دارد؛ برخی این محصول را بهترین جایگزین برای ماساژ سنتی می‌دانند. اما برای خرید ماساژور ای رست با تضمین اصالت کالا چه باید کرد؟

بدیهی است که مهم‌ترین گام برای خرید ماساژور ای‌رست، انتخاب یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه مبل ماساژ، یکی از نماینده‌های رسمی شرکت ای‌رست چین در ایران است. سابقه همکاری این فروشگاه با ای‌رست، به 18 سال پیش باز می‌گردد؛ زمانی که هنوز صندلی‌های ماساژور چنین طرفدارانی نداشت.

اما چطور می‌توانید این صندلی‌ها را تهیه کنید؟ شاید بهترین پیشنهاد برای شما این باشد که انواع صندلی ماساژور را به صورت نقدی و اقساطی از فروشگاه مبل ماساژ تهیه کنید. البته که این فروشگاه، برای خرید نقدی شما، پیشنهاد هیجان‌انگیزی دارد؛ چرا که با خرید نقدی، 4 درصد یعنی حدود 12 تا 13 میلیون تومان تخفیف ویژه فروشگاه به شما تعلق می‌گیرد.

اما در صورت تمایل به خرید اقساطی، با توجه به مدل صندلی ماساژوری که مورد نظر شماست، می‌توانید مبلغ محصول را طی اقساط 4 تا 10 ماهه پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که امکان خرید اقساطی تنها برای صندلی ماساژورهای ای رست وجود دارد.

شما می‌توانید برای خرید ماساژور ای رست از فروشگاه مبل ماساژ، به پنج شعبه این فروشگاه مراجعه کنید:

  • خیابان شریعتی، رو به روی حسینیه ارشاد
  • خیابان ولیعصر، بین محمودیه و زعفرانیه  
  • پالادیوم
  • بازار مبل شماره یک
  • بازار مبل شماره سه

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل محصولات ای رست، اطلاع از قیمت دقیق ماساژورها و مشاوره برای خرید، با مشاورین فروشگاه مبل ماساژ از طریق شماره 22010230-021 تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش محصولات آی رست

مهم‌ترین ویژگی یک فروشگاه ایده‌آل و معتبر ارائه خدمات پس از فروش است. خریدار باید این اطمینان را داشته باشد که اگر مشکلی برای محصول خریداری شده پیش بیاید، فروشنده تعهد پاسخگویی دارد‌. فروشگاه مبل ماساژ با 18 سال سابقه فروش مفتخر است که تمامی ماساژورهای این فروشگاه را با 2 سال گارانتی به مشتریان عزیز ارائه دهد. خوب است بدانید که علاوه‌بر کالاهای فروشگاه مبل ماساژ به مدت دو سال توسط بیمه ایران تایید شده‌اند. کمتر شرکتی در زمینه خرید ماساژور ای رست دارای تاییدیه بیمه ایران است. 

علاوه‌بر 2 سال گارانتی ذکر شده، تمامی ماساژورهای آی رست در فروشگاه مبل ماساژ دارای 8 سال خدمات پس از فروش هستند. بنابراین با خرید ماساژور ای رست از این فروشگاه می‌توانید از مجموعا 10 سال خدمات پس از فروش محصولات استفاده کنید.

قیمت ماساژورهای برند آی رست 

گفتیم که ای رست محبوب‌ترین برند تولید ماساژور در ایران است. شما می‌توانید محصولات این برند را با بهترین قیمت به همراه 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه مبل ماساژ تهیه کنید. با خرید ماساژور ای رست از فروشگاه مبل ماساژ می‌توانید از اصالت محصول اطمینان داشته و هیچ مبلغ اضافی بابت گارانتی نپردازید. برای خرید محصولات با شماره 22010230-021 تماس بگیرید.

در ادامه برخی از محبو‌ترین محصولات ما را مشاهده می‌کنید:

  • صندلی ماساژورSL-A100 286/000/000
  • صندلی ماساژورA389-2   197/000/000
  • ماساژور پاC30 
  • ماساژور دستی  
  • ماساژور تفنگی  
  • روکش صندلی ماساژور 

 

مشاوره