همه چیز درباره برند روتای

مقالات

چقدر با مراحل و شرایط خرید ماساژور روتای آشنا هستید؟ روتای یک شرکت چینی در زمینه تولید و فروش صندلی ماساژور و انواع ماساژور است. نزدیک به یک دهه از آغاز فعالیت رسمی این برند در ایران می‌گذرد. برای خرید ماساژور روتای بهتر است به نمایندگی‌های رسمی این شرکت در کشور مراجعه نمایید.

شاید نام شرکت فروش صندلی ماساژ روتای را نسبت به سایر برندها کمتر شنیده باشید، اما به خاطر کیفیت فوق‌العاده و خدمات پس از فروش، صندلی ماساژور روتای به سرعت جای خود را در بازار فروش محصولات ماساژور باز کرده است.

معرفی برند روتای

شرکت روتای دارای ۲۴ دفتر نمایندگی رسمی در سراسر ایران است. برای خرید ماساژور روتای می‌توان به هرکدام از این فروشگاه‌ها مراجعه کرد. در حال حاضر صندلی ماساژ روتای از پرفروش‌ترین انواع صندلی ماساژ در بازار ایران است‌. فروشگاه مبل ماساژ به عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی فروشگاه روتای دارای ۵ مرکز خرید ماساژور در تهران است. آدرس این شعب به شرح زیر است:

 

  • شعبه محمودیه 
  • شعبه شریعتی 
  • شعبه پالادیوم 
  • شعبه بازار مبل ایران شماره یک 
  • شعبه بازار مبل ایران شماره سه 

 

معرفی محصولات روتای در فروشگاه مبل ماساژ

همه ما با فواید بی‌نظیر ماساژ و اثرات مثبت ماساژ درمانی در حفظ سلامت جسم و روان آشنا هستیم. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد برای بهره‌مندی از مزایای ماساژ ترجیح می‌دهند به جای ماساژ سنتی از صندلی‌های ماساژور و انواع ماساژور پرتابل استفاده کنند.

فروشگاه مبل ماساژ مفتخر است اعلام دارد که تمامی محصولات روتای اعم از صندلی ماساژ و ماساژور پرتابل در شعبات این فروشگاه با بهترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش به خریداران عزیز عرضه می‌گردد. مزیت اصلی استفاده از صندلی ماساژور روتای، استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای ماساژ تمام بدن به شیوه‌ای اصولی و لذت‌بخش است.

 

صندلی ماساژور روتای

صندلی ماساژور روتای یکی از پرفروش‌ترین انواع ماساژور است. دلیل این امر را می‌توان کیفیت بالای محصول، قیمت مناسب، تکنولوژی پیشرفته و عملکرد خوب صندلی ماساژور روتای دانست. همین موارد خرید ماساژور روتای را به یکی از اولین گزینه‌های متقاضیان این محصول تبدیل کرده است. صندلی ماساژور روتای دارای چندین برنامه خودکار ماساژ است.

 

قیمت صندلی ماساژور روتای

 

صندلی ماساژ RT-8900

خرید ماساژور روتای مدل 8900 این اطمینان را به شما می‌دهد که یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین انواع صندلی ماساژ را در منزل دارید. این صندلی برخلاف سایر مدل‌ها دو هسته‌ای است و از دو بازوی مکانیکی برای ماساژ استفاده می‌کند.

این مدل دارای یک سیستم سه بعدی است که با حرکات عمقی لذت ماساژ را برای شما دو چندان می‌کند. یکی دیگر از مزایای خرید ماساژور روتای مدل RT-8900 وجود قابلیت بدون جاذبه است. با این ویژگی صندلی شما عقب رفته و فشار از روی مفاصل و پاها برداشته می‌شود. تاثیر ماساژ کمر و پا در این حالت چند برابر است. برخی معتقدند در حال حاضر صندلی RT-8900 بهترین صندلی ماساژور موجود در دنیاست.

 

صندلی ماساژ RT-5862

صندلی ماساژور روتای RT-5862 دارای یک مجموعه کامل از کاربردی‌ترین ویژگی‌های یک ماساژور است. وجود گرم‌کننده در قسمت کمر و ساق پا تاثیر ماساژ را چند برابر خواهد کرد. طراحی این صندلی به گونه‌ایست که ران، ساق پا، ساعد و کف دست شما را نیز ماساژ خواهد داد. یکی از ویژگی‌های جذاب این صندلی امکان ایجاد هماهنگی بین موسیقی انتخاب شده و برنامه ماساژ است.

هماهنگی ریتم موزیک و حرکات دستگاه تجربه بدیعی از ماساژ به شما خواهد داد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به حالت بدون جاذبه و جایگیری صفر اشاره کرد. این صندلی امکان وصل شدن به سیستم عامل اندروید و iOS را دارد.

 

قیمت صندلی ماساژور روتای

صندلی‌های ماساژ روتای انواع مختلفی دارند. تعیین قیمت صندلی ماساژور روتای براساس ویژگی‌ها و قابلیت‌های صندلی انجام می‌شود. نکته‌ای که به عنوان خریدار باید به آن توجه داشته باشید آگاهی از شرایط و نیازهایتان هنگام خرید است. به‌طور مثال فردی دچار درد مفاصل است، باید صندلی تهیه کند که علاوه‌بر سیستم ایجاد گرما، دارای قابلیت بدون جاذبه یا zero gravity باشد.

 

مرکز خرید صندلی ماساژور روتای

 

به هرحال پارامترهای متعددی برای تعیین قیمت صندلی ماساژور روتای وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. با خرید ماساژور روتای از فروشگاه مبل ماساژ اطمینان داشته باشید هیچ مبلغی بیشتر از قیمت اصلی محصول پرداخت نخواهید کرد.

 

ماساژور پرتابل

اصلی‌ترین ویژگی ماساژورهای پرتابل قابلیت استفاده از آنها در منزل، محل کار و مسافرت است. این ماساژورها را می‌توان به راحتی جابه‌جا نمود. ماساژورهای پرتابل دو نوع هستند. مدل اول برای ماساژ قسمت مخصوصی از بدن طراحی شده است، مانند ماساژور پا روتای. از مدل دوم ماساژور پرتابل می‌توان برای ماساژ تمام اعضای بدن استفاده کرد. مانند ماساژور تفنگی روتای.

 

ماساژور پا مدل SL-C304

انجام ماساژ پا اهمیت چشمگیری در بهبود گردش خون در بدن دارد. گردش خون می‌تواند به از بین بردن درد، شادابی روح و تنظیم فشار خون در بدن کمک کند. ماساژور پا روتای SL-C304 با رنگ زیبای بژ یک انتخاب ایده‌آل برای ماساژ پاهای شماست. این محصول برای ماساژ کف پا از رولینگ استفاده می‌کند.

با توجه به تاثیر مستقیم ماساژ پا بر تمام اعضای بدن، ماساژ کف پا از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر ماساژور پا مدل SL-C304 وجود سیستم ایجاد گرماست. گرم کردن پاها در حین ماساژ می‌تواند اثرات ماساژ بر پا را تسریع و چند برابر کند.

 

قیمت ماساژور پرتابل روتای

ماساژورهای پرتابل انواع مختلفی دارند. این مدل‌ها دارای قدرت موتور، ساختار و عملکردهای متفاوتی هستند. تمامی این موارد می‌توانند روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار باشند. اما به طور کلی قیمت ماساژور پرتابل کمتر از صندلی‌های ماساژ است.

با توجه به وارداتی بودن این محصولات، نوسانات ارز نیز از موارد تاثیرگذار بر قیمت ماساژور است. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند تاثیر چشمگیری در قیمت ماساژور پرتابل داشته باشد، تضمین اصالت کالا و گارانتی است. خرید محصول بدون ضمانت‌نامه اگرچه قیمت کمتری دارد اما کار عاقلانه‌ای نخواهد بود. برای خرید ماساژور روتای از نوع پرتابل می‌توانید به تمامی شعبات فروشگاه مبل ماساژ مراجعه کنید.

 

خرید صندلی ماساژور روتای از فروشگاه مبل ماساژ

مراجعه به مراکز ماساژ درمانی برای دریافت خدمات می‌تواند محدودیت‌های فراوانی به افراد تحمیل کند. به همین دلیل در سال‌های اخیر بسیاری از علاقه‌مندان استفاده از صندلی ماساژ روتای را به مراجعه به این مراکز ترجیح می‌دهند. با توجه به وجود بازار داغ کالاهای تقلبی برای انجام یک خرید مطمئن چه باید کرد؟

مهم‌ترین کار برای خرید ماساژور روتای انتخاب یک فروشگاه معتبر با گارانتی اصالت کالاست. تمامی محصولات روتای که در فروشگاه مبل ماساژ به فروش می‌رسند، علاوه‌بر تضمین اصالت کالا دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. وجود تضمین اصالت کالا و ارائه خدمات پس از فروش دو عامل بسیار مهم هنگام خرید ماساژور روتای هستند.

برای خرید صندلی ماساژور روتای از فروشگاه مبل ماساژ می‌توانید به دو طریق اقدام کنید:

  • خرید نقدی 
  • خرید اقساطی

در صورت خرید نقدی صندلی ماساژور روتای می‌توانید از 4 درصد تخفیف ویژه فروشگاه استفاده نمایید. برای مثال با خرید نقدی صندلی ماساژور روتای مدل RT-5862 به قیمت 248 میلیون تومان، می‌توانید حدودا 10 میلیون تخفیف خرید دریافت کنید.

برای خرید اقساطی نیز بسته به مدل صندلی انتخابی، می‌توانید از اقساط 4 تا 10 ماهه بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید امکان خرید قسطی تنها برای صندلی‌های ماساژور وجود دارد. به علاوه با خرید قسطی نمی‌توانید از تخفیف ویژه فروشگاه مبل ماساژ استفاده کنید.

برای آشنایی با ویژگی‌های انواع صندلی ماساژور روتای، اطلاع از آخرین قیمت محصولات و دریافت مشاوره برای خرید ماساژور روتای می‌توانید با مشاورین فروش فروشگاه از طریق خط ویژه 22010230-021 تماس بگیرید. کارشناسان فروشگاه مبل ماساژ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

خدمات پس از فروش محصولات روتای

بعد از خرید ماساژور روتای برای نصب محصول چه می‌کنید؟ بعد از استفاده اگر محصول دچار مشکل شود چه باید کرد؟ اهمیت وجود خدمات پس از فروش اینجا مشخص می‌شود. فروشگاه مبل ماساژ خدمت ارسال و نصب صندلی ماساژور را به طور رایگان برای تمامی مشتریان انجام می‌دهد.

تمامی ماساژورهای روتای در فروشگاه مبل ماساژ دارای 24 ماه گارانتی هستند. علاوه‌بر این بیمه ایران در طول این مدت به محصول تاییدیه گارانتی می‌دهد. بسیاری از فروشگاه‌های عرضه ماساژور فاقد چنین تضمینی هستند. علاوه‌بر این دو سال، فروشگاه مبل ماساژ 8 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. در نتیجه با خرید از این فروشگاه می‌توانید مجموعا از 10 سال خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

 

قیمت ماساژورهای روتای

شرکت فروش ماساژور روتای با وجود سابقه نسبتا کم توانسته به سرعت جایگاه مناسبی در بازار ایران و جهان پیدا کند. تا جایی که در حال حاضر از صندلی ماساژور روتای مدل RT-8900 به عنوان بهترین صندلی ماساژور جهان یاد می‌شود.

عوامل بسیاری می‌تواند بر تعیین قیمت نهایی ماساژور روتای موثر باشد. وجود قابلیت‌هایی مانند بدون جاذبه، جایگیری صفر و سیستم ایجاد گرما می‌تواند در تغییر قیمت محصولات تاثیر بگذارد. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع ماساژور روتای و خرید تلفنی با شماره ۲۲۰۱۰۲۳۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همه چیز درباره برند روتای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره