آیا ماساژ در لاغری شکم تاثیر دارد؟

مقالات

تحقیقات نشان داده حدود 2 میلی‌متر از ضخامت چربی‌های ناحیه شکم با ماساژ درمانی از بین می‌رود. از‌این‌رو ماساژ لاغری شکم برای افرادی که به دنبال حذف چربی‌های ناحیه شکم و پهلو هستند روش تاثیرگذاری خواهد بود. لاغری شکم با ماساژ یکی از لذت‌بخش‌ترین روش‌ها برای رسیدن به تناسب اندام است. در سال‌های اخیر به دلیل تاثیرات شگفت‌انگیزی که این روش داشته، مورد‌توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. ما در این مطلب به شرح تاثیر ماساژ در لاغری شکم پرداخته‌ایم. چنانچه به دنبال راهی برای رسیدن به اندامی جذاب هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

تاثیر ماساژ در لاغری شکم؛ معجزه شیرین لاغری و تناسب اندام

ماساژ لاغری شکم برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. ماساژ شکم برای لاغری، گاهی اوقات ممکن است به‌عنوان ماساژ معده نیز شناخته شود. این تکنیک فیزیوتراپی یک درمان ملایم و غیرتهاجمی است که ممکن است برای برخی افراد اثرات آرام‌بخش و شفا‌بخشی داشته باشد.

برای ماساژ شکم می‌توان از روش‌های مختلف ماساژ لاغری شکم با دست و انواع دستگاه‌های ماساژ بهره برد. دستگاه‌های متعددی برای ماساژ نواحی مختلف بدن در فروشگاه مبل ماساژور وجود دارد که برای ماساژ شکم نیز کاربرد دارند. شما می‌توانید علاوه‌بر تهیه این دستگاه‌ها، یک صندلی ماساژور نیز تهیه کنید و با استفاده از آن‌ها از دردهای بدنی و گرفتگی عضلات خلاص شوید.

تاثیر ماساژ در لاغری شکم؛ معجزه شیرین لاغری و تناسب اندام

تجزیه چربی‌های ذخیره شده با ماساژ لاغری شکم و پهلو

یکی از تاثیرات اصلی ماساژ شکم تجزیه و حذف چربی‌های این ناحیه از بدن است. شما با انجام دوره‌ای ماساژ به‌صورت مرتب می‌توانید چربی‌های دور شکم را به‌راحتی از بین ببرید. حذف شدن چربی‌ها با ماساژ به دلیل شکسته‌شدن سلول‌های چربی بدن است.

یکی از دستگاه‌های ماساژوری که تاثیر چشمگیری بر از بین بردن چربی‌ها دارد، انواع ماساژور دستی است. با برنامه‌های متعددی که این دستگاه اجرا می‌کند، به‌راحتی می‌توان چربی‌های شکم و پهلو را از بین برد. این دستگاه‌ها ابعاد و وزن کمی دارند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها در مکان‌ و زمان مختلف برای لاغری شکم استفاده کرد.

تجربه لاغری با ماساژ شکم و تخلیه صحیح لنفاوی این ناحیه از بدن

به دلیل فشارهایی که توسط ماساژ بر عضلات شکم وارد می‌شود، گردش خون در بدن بهبود می‌یابد. هم‌چنین با ماساژ، غدد لنفاوی در ناحیه شکم فعال‌تر شده و مایع لنفاوی نیز به خوبی جریان خواهد داشت. در‌نتیجه، احتمال احتباس آب کاهش یافته و نفخ شکم نیز تا حد قابل‌توجهی از بین می‌رود. همین مسئله نیز در نهایت باعث لاغرتر شدن شکم خواهد شد.

در‌صورتی‌که عضلات شکم شما دچار گرفتگی شده باشد، با ماساژهای مختلف نظیر تریگر پوینت می‌توانید  این گرفتگی را برطرف کنید. با انجام صحیح روش ماساژ تریگر پوینت درد بین عضلات شکم شما از بین می‌رود و بر لاغری شکمتان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

تجربه لاغری با ماساژ شکم و تخلیه صحیح لنفاوی

کاهش سطح استرس و لاغری با ماساژ شکم

بسیاری از افراد، تحت استرس و اضطراب افزایش وزن و چاقی را تجربه می‌کنند. علت این مسئله افزایش ترشح هورمون کورتیزول (هورمون استرس) است. این مسئله بر میزان ذخیره چربی‌ها در شکم نیز تاثیر قابل‌توجهی خواهد داشت؛ بنابراین با انجام انواع ماساژ‌ها می‌توانید سطح استرس در بدن خود را کاهش داده و بدین‌ترتیب به تناسب اندام برسید.

روش‌های مختلفی برای ماساژ شکم وجود دارد؛ از ماساژ لاغری شکم با دستگاه گرفته تا ماساژ لاغری شکم با دست، هر کدام تاثیرات متفاوتی بر کاهش استرس و در نهایت لاغری خواهند داشت. شما با آشنایی تاثیر انواع ماساژ از جمله ماساژ سوئدی، ماساژ رفلکسولوژی و تریگر پوینت می‌توانید بهترین روش برای کاهش سطح استرس و چربی‌سوزی شکم را انتخاب کنید.

ماساژ شکم جهت لاغری و تقویت هضم و دفع سیستم گوارش

یکی از دلایل بزرگ شدن شکم در برخی از افراد، وجود یبوست است. یبوست باعث ایجاد نفخ شکم شده و در نهایت منجر‌به بزرگ‌تر شدن این قسمت از بدن می‌شود. برای لاغری شکم با ماساژ می‌توان به هضم بهتر غذا نیز کمک کرده و بدین‌ترتیب نفخ شکم را نیز از بین ببرید. از این رو می‌توان گفت تسریع هضم و راحت‌تر شدن دفع، به تسهیل فرایند چربی‌سوزی شکم با ماساژ کمک خواهد کرد.

کمک به لاغری و هضم غذا با ماساژ شکم

سفت شدن پوست شکم بر اثر ماساژ درمانی

با ماساژ شکم خون‌رسانی به سلول‌های پوستی افزایش یافته و فیبروبلاست‌ها تحریک می‌شوند. تحریک فیبروبلاست‌های پوستی باعث افزایش تولید بافت‌های همبند مانند کلاژن و الاستین شده و در‌نهایت پوست سفت‌تر می‌شود. با سفت شدن پوست شکم می‌توان از افتادگی این ناحیه از بدن جلوگیری کرده و بدین‌ترتیب حس خوب لاغری را تجربه کرد.

ماساژ سوئدی؛ بهترین نوع ماساژ شکم برای لاغری

ماساژ سوئدی را می‌توان تاثیرگذارترین روش‌ ماساژ لاغری شکم با دست معرفی کرد. این روش به‌صورت ملایم و سبک انجام می‌شود. از این رو ماساژ سوئدی را می‌توان تکنیکی برای رسیدن به آرامش و هم‌چنین جوانسازی دانست. تاثیر این ماساژ بر کاهش وزن و لاغری بسیار قابل‌توجه‌تر از سایر روش‌های ماساژ است.

در ماساژ سوئدی ماساژورها از مالش دادن، حرکات دایره‌ای عمیق و حرکات منفعل مفاصل برای ایجاد آرامش و بازیابی سطح انرژی استفاده می‌کنند. ماساژ سوئدی باعث تحریک انتهای عصب، افزایش جریان خون و تخلیه لنفاوی می‌شود و بدین ترتیب بر کاهش وزن تاثیر می‌گذارد.

ماساژ سوئدی؛ بهترین نوع ماساژ شکم برای لاغری

ماساژ لاغری شکم با دستگاه ماساژور پیشرفته؛ روشی سریع برای کاهش وزن

ما در این مطلب در مورد ماساژ شکم برای لاغری صحبت کرده و تاثیرات ماساژ بر لاغری شکم را معرفی کردیم. اکنون با شناخت این تاثیرات و هم‌چنین بهترین روش ماساژ لاغری شکم با دست می‌توانید برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن اقدام کنید. البته برای لاغری شکم تاثیر دستگاه‌های ماساژ را نمی‌توان نادیده گرفت.

در فروشگاه مبل ماساژور دستگاه‌های ماساژور متنوعی وجود دارند که هر کدام با عملکرد متفاوت تاثیر شگفت‌انگیزی بر بدن خواهند داشت. شما با بررسی ویژگی‌ها و کاربرد‌ها و مزایای هر کدام می‌توانید بهترین مدل آن را انتخاب کرده و از همین سایت، به‌راحتی سفارش دهید. شما برای لاغری شکم چه روش‌های را پیشنهاد می‌کنید؟ آیا تجربه لاغری با ماساژ را دارید؟ نظرات خود را در پایین صفحه برای ما بنویسید و هرگونه سوالی در مورد ماساژ لاغری شکم با دستگاه داشتید از از ما بپرسید. کارشناسان مبل ماساژور در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مشاوره خرید