بهترین صندلی ماساژ irest

مقالات

صندلی ماساژور یک وسیله مفید و کارآمد است که برندها و انواع گوناگونی در بازار دارد. آی رست یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید ماساژور است که ماساژورهای مختلفی را طراحی و تولید کرده است. انتخاب بهترین صندلی ماساژ irest اهمیت دارد؛ زیرا هرنوع از آن می‌تواند برای گروهی از افراد سودمندتر از دیگر انواع باشد. با ما همراه باشید تا در انتخاب بهترین صندلی ماساژور آی رست به شما کمک کنیم.

ویژگی‌های بهترین صندلی ماساژ irest

اگر قرار بود تنها یک مدل صندلی ماساژور را به عنوان بهترین انتخاب برای همگان معرفی کنیم، دلیلی برای تولیدات متنوع باقی نمی‌ماند. هر نوع از انواع ماساژور قابلیت‌های خاصی دارد و بر داشتن ویژگی‌ها و امتیازاتی تمرکز دارد که می‌تواند برای دسته‌ای از افراد مفید باشد.

هنگام مراجعه به یک مرکز فروش صندلی ماساژور در تهران یا هر شهر دیگر، آنچه می‌تواند در انتخاب راهگشا باشد و به عنوان ویژگی‌های کلی یک ماساژور خوب معرفی شود، عبارت است از:

  • متناسب با بودجه
  • متناسب با فضا
  • دوام
  • برخورداری از ضمانت و خدمات پس از فروش
  • مفید برای شرایط خاص و نیازهای فردی

صندلی ماساژ irest برای پوشش حداکثری بدن (Full Body)

بهترین صندلی ماساژ irest برای افرادی که محدودیت بودجه ندارند و از طرفی خواهان یک ماساژ کامل و سراسری برای بدن هستند، مدل فول بادی است. این صندلی‌ها تمام‌قد هستند و همه بخش‌های بدن را از سر تا نوک پا پوشش می‌دهند.

فواید صندلی فول بادی شامل این موارد است:

–       آرامش کامل سیستم عصبی: خدمات ماساژدرمانی معمولا روی نقاطی خاص تمرکز دارند. بیشتر انواع دستگاه‌های ماساژ نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نمی‌توانید با آن‌ها تمام نقاط بدن را ماساژ دهید. این سبب می‌شود که یک نقطه برای مدتی موقت آرام شود اما به دلیل اتصال و یکپارچگی سیستم عصبی طولی نمی‌کشد که درد و ناراحتی بازمی‌گردد. اما با استفاده از صندلی ماساژ فول بادی همه نقاط به صورت یک‌پارچه ماساژ مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

  • بهبود جریان خون و سم زدایی لنفاوی: ماساژ سراری بدن می‌تواند جریان خون و مایع لنف را بهبود بخشد. این دو در کارکرد سایر اندام‌های بدن تأثیر دارند و در سلامت عمومی نقشی مهم ایفا می‌کنند.
  • سلامت قلب: بهبود جریان خون و نیز ماساژ ماهیچه قلب و اطراف آن به تنظیم ضربان و حفظ سلامت قلب کمک می‌کند.
  • سلامت سیستم گوارش: حرکات دستگاه گوارش با کمک ماساژ بهبود پیدا می‌کنند و درنتیجه عملکرد آن نیز بهتر می‌شود.
  • بهبود عملکرد دستگاه تنفس: ماساژ به بهبود تنفس و باز شدن گرفتگی‌ها کمک می‌کند.
  • شادابی پوست: بهترین صندلی ماساژ irest برای کسانی که دوست دارند پوستشان شاداب باشد، ماساژور فول بادی است زیرا سراسر بدن را پوشش می‌دهد و با بهبود جریان خون سبب شادابی پوست می‌شود.

 

صندلی ماساژور Reclining

این صندلی حالت یک مبل راحتی تخت‌خواب‌شو را دارد. فرد می‌تواند بر روی آن تقریبا به صورت افقی و در حالت استراحت قرار بگیرد.

با توجه به رویه چرمی که دارد می‌توان آن را با سرویس مبلمان ست کرد. Reclining بهترین صندلی ماساژ irest برای استراحت و ریلکسیشن است. حرکات آرامی دارد و در حالت خوابیده روی آن می‌توانید حین دریافت ماساژ بخوابید. این مدل در واقع نمونه کامل یک مبل ماساژور است.

صندلی ماساژور Ottoman

بهترین صندلی ماساژ irest برای بودجه‌های محدود Ottoman است. ساختار این صندلی به‌گونه‌ای است که ایجاد راحتی کند بنابراین چندان قوی نیست و از ماساژورهای پایین رده محسوب می‌شود. بنابراین کسانی که نمی‌توانند هزینه‌های بالایی برای صندلی ماساژور صرف کنند و درمقابل از آن انتظار آپشن‌های زیادی ندارند، می‌توانند با بودجه کمتر این صندلی‌ها را خریداری کنند.

انواع صندلی ماساژ از برند ای رست

البته منظور این نیست که این صندلی ماساژ کیفیت پایینی دارد. بلکه در حد استانداردهایی که از آن انتظار می‌رود کارایی مناسبی از خود نشان می‌دهد. در واقع نسبت به قیمت کیفیت خوب و مناسبی دارد و برای بیشتر کاربران رضایت‌بخش است.

صندلی ماساژ irest مدل جاذبه صفر (Zero Gravity)

دوست دارید حس فضانوردان را تجربه کنید؟ شاید شگفت‌انگیزترین صندلی ماساژ irest مدل Zero Gravity یا جاذبه صفر است که حالت بدون جاذبه را شبیه‌سازی می‌کند و تقریبا می‌توانید حسی را که فضانوردان در محیط بدون جاذبه دارند، تجربه کنید.

شاید این پرسش پیش آید که دلیل طراحی این‌چنینی برای یک صندلی ماساژ چیست؟ این محصول بهترین صندلی ماساژور آی رست برای افرادی است که از دردهای مفصلی رنج می‌برند. با حالت خاص گرانشی که این صندلی ایجاد می‌کند، در واقع یک فضای بدون فشار ایجاد می‌شود و در نتیجه فشار از روی مفاصل و استخوان‌های بیمار برداشته می‌شود. این‌گونه مفاصل و استخوان‌ها می‌توانند در حالت استراحت قرار گیرند؛ در نتیجه دردها و عوارض از آن‌ها برطرف می‌شود.

نحوه کارکرد صندلی زیرو به این صورت است که پشتی آن عقب می‌رود و به حالت خوابیده قرار می‌گیرد و هم زمان بخش پاهای آن بالا می‌آید و افقی می‌شود. در این حالت وزن بدن تقسیم می‌شود و حالتی از بی‌وزنی ایجاد می‌شود.

صندلی ماساژور Heated

بهترین صندلی ماساژ irest برای عزیزانی که به ماساژ گرم علاقه دارند یا پزشک برای آنان این ماساژ را تجویز کرده است، صندلی Heated است.

طراحی این صندلی به گونه‌ای است که حین ایجاد حرکات ماساژدرمانی، گرما تولید می‌کند. چنین ماساژی بیشتر برای درمان دردهای عضلانی و رفع اسپاسم‌ها و گرفتگی‌ها مفید است. همچنین برای برخی از دردهای ناحیه کمر (نه همه آن‌ها) توصیه می‌شود. آنچه اهمیت دارد این است که در صورت داشتن هر بیماری یا عارضه خاص، پیش از تهیه این صندلی ماساژور با پزشکان و متخصصان مربوط مشورت کنید تا اطمینان پیدا کنید ماساژ گرم ناراحتی شما را بدتر نمی‌کند یا عوارض تازه پدید نمی‌آورد.

البته باید دقت داشت گرما همیشه و در همه موارد نمی‌تواند مفید باشد. در صورتی که دچار بیماری‌های التهابی هستید، پوست آسیب‌دیده یا با سابقه آلرژی دارید، بهتر است از ماساژ گرم چه با دستگاه و صندلی و چه به صورت ماساژ دستی دوری کنید.

برند Heated از صندلی ماساژور ای رست

ماساژور‌های پرتابل و دستی (قابل حمل)

انواع صندلی ماساژور که تاکنون معرفی کردیم نیازمند مکانی برای قرارگیری ثابت و دائمی هستند. این درحالی است که ممکن است بسیاری از افراد فضای کافی برای قرار دادن چنین دستگاهی را نداشته باشند.

انواع ماساژور پرتابل و دستی نسبت به مبل‌ها و صندلی‌های ماساژور هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند و هم ارزان‌تر هستند.

مزیت مهم این ماساژورها قابلیت حمل آن‌هاست بنابراین بهترین انتخاب برای کسانی هستند که می‌خواهند ماساژور خود را با خود به جاهای گوناگون ببرند.

آی رست ساخت کجاست؟

محصولات آی رست ساخت کشور چین است و تا مدتی قبل تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شد. اما در حال حاضر تمام امتیاز برند به چین تعلق دارد. این برند در ایران دارای نماینده رسمی است. در حال حاضر تنها با خرید از نمایندگی رسمی می‌توانید محصولات آی رست را با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.

انواع ماساژورهای آی رست دارای ضمانت به مدت دو سال و خدمات پس از فروش به مدت ده سال هستند.

این محصولات چنان که در همین مقاله نیز با بخشی از آن‌ها آشنا شدیم، تنوع خوبی دارند و نیازهای گوناگونی را پاسخ می‌دهند. irest سازنده انواع صندلی و مبل ماساژور، ماساژور پرتابل، ماساژورهای مخصوص پا، شانه و گردن، سر، کف پا، پشت، روکش صندلی ماساژور و… است.

کلام آخر

با انواع گوناگونی از ماساژورهای برند irest آشنا شدیم و دانستیم که چه فاکتورهایی می‌تواند معیاری برای انتخاب بهترین صندلی ماساژ irest باشد.

با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی محصولات آی رست می‌توانید از نظر و مشورت کارشناسان برای انتخاب بهترین ماساژور آی رست بهره بگیرید.

مشاوره