مبل ماساژ ایرانی یا خارجی بخریم؟ (+بررسی کامل)

مقالات

همه ما زمانی که برای خرید هر کالایی در هر قالبی اقدام می کنیم؛ در ابتدای راه تمام تمرکزمان را بر یک فاکتور مهم یعنی کشور صاحب برند آن قرار می دهیم و سپس به سراغ موارد دیگری چون قیمت، جنسیت، نوع کارکرد محصول و…. خواهیم رفت. چرا که تمامیت باور خود را به جهت اندازه گیری میزان کیفیت محصول بر پایه و اساس خارجی بودن آن خواهیم سنجید. زمانی که به جهت خرید مبل ماساژ به صورت حضوری و یا غیر حضوری به فروشگاه ها یا سایت های مربوطه مراجعه می نماییم تمام تلاش خود را به جهت یافتن برند خارجی جلب می کنیم. در صورتی که حال پیمودن یک مسیر اشتباه هستیم. البته قرار نیست در این مقاله برند های خارجی در مبل ماساژور را زیر سوال ببریم و به این مسئله تاکید بورزیم که تهیه مبلمان های ماساژ در قالب برندهای ایرانی تصمیمی درست و نتیجه بخش خواهد بود. فقط تمام سعیمان این است که به شکل کاملا بی طرف به شما گوشزد کنیم که قبل از تعیین برند و کشور تولید کننده مبل ماساژور سایر ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید تا با توجه کمتری به حیطه و برند تولیدی مبل ماساژ و تنها با اکتفا به خدمات متعدد ارائه شده، متریال بکار برده شده و حتی موارد ظاهری آن همچون روکش مبل تصمیم گیری نمایید.

مبل ماساژ ایرانی یا خارجی ؟

همانطور که اشاره کردیم زمانی می توانید یک خرید موفق به جهت خرید مبل ماساژ را پشت سر بگذارید که علاوه بر توجه به برند مطرح و صاحب اعتبارش، از کنار سایر فاکتور های دیگر آن چون ظاهر و نوع روکش مبل، نوع خدمات ارائه دهنده، نوع مکانیزم جعبه ماساژ و حتی قیمت مناسب و هماهنگ با بودجه در دسترس به سادگی گذر نکنیم. چرا که بی گدار به آب زدن بر اساس شهرت یک نام یا کشور تولید کننده اقدامی غیرتخصصی به حساب می آیند. قرار است با در نظر گرفتن تولیدات ایرانی و  خارجی در حیطه مبل ماساژ؛ بهترین ها را مورد بررسی قرار دهیم.
این دو برند که در ادامه به معرفی آن ها خوهیم پرداخت توانسته اند بر اساس فاکتورهای مختلف امتیاز و درجه کیفیت متفاوتی را کسب به سایر برندها کسب نمایند و نسبت به آن محبوبیت خود را در بازار فروش بالا ببرند.

iranian-or-foreign-massage-sofa-CY3A2581 CROP

مبل ماساژ با برند آیرست

به جرات متوانیم آیرست را یکی از برند های صاحب اعتبار در حوزه محصولات ماساژ معرفی کنیم که زمینه وسیعی را در این حوزه به خود اختصاص داده است. شرکت آیرست در دلاور آمریکا پا به عرصه گذاشت.در نیم قرن بعدی، شرکت آیرست با ارائه محصولات جدید و البته اختراعات نوآورانه در این عرصه، به مرور زمان به یک برند معتبر در این حوزه مبدل گردید.
صندلی های ماساژ آیرست می توانند تمام بدن را تحت پوشش قرار دهند و تمامی حرکات را نزدیک به ماساژ انسانی یا دستی بر تمامی قسمت های بدن اجرا نمایند. طبیعتا نسبت به جنسیت و نوع کارکرد دستگاه، نمی توانیم هیچ نقصی را به آن وارد کنیم. اما تنها قیمت بالای آن است که شرایط خرید برای بسیاری از افراد با دشواری همراه می سازد.

انواع مبل ماساژ با برند آیرست

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A389-2

این مدل از مبل ماساژ آیرست؛ امکانات بی نظیری مانند ماساژ گهواره‌ای، ماساژ سریع  DEMO، ماساژ کف پا، گرمکن، ماساژ چرخشی در کمر و پشت، بالشت با قابلیت تنظیم پشت سر، تسویه هوا و البته بسیاری از امکانات دیگر را بهمراه دارد که؛ حرکات ماساژ را بر اساس جثه بدنی و شرایط فیزیکیتان بر اساس برنامه خودکار اجرایی می نماید.

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A100

یکی دیگر از مدل های مبل ماساژ شرکت آیرست که لقب مجهزترین صندلی‌ صنعت ماساژ را به خود اختصاص داده است؛ به سبب طراحی‌ بی‌نظیر و کیفیت بالای خود به شهرت دو چندان نسب به سایر مدل ها و حتی برند های دیگر دست یافته است.
این صندلی ماساژ با دارا بودن 23 برنامه ماساژ اتوماتیک در 4 بخش تفکیک می گردد؛ به همین سبب می تواند همه افراد خانواده‌ را با سلایق متعدد به خوبی راضی نگه دارد.
از امکانات بی نظیر این مبل می توانیم به مجهز بودنش  ایربگ روی پا، ماساژ 3 بعدی، کنترل پنل لمسی، رولینگ پشت کمر، کیسه هوا در قسمت پشت کمر، ماساژ موجی در قسمت نشیمنگاه، هیتر گرمایشی، سیستم تصفیه هوا، قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث با اسپیکر، ماساژ مالشی در قسمت ساق پا و بسیاری المان ها حیرت انگیز دیگر اشاره داشته باشیم.

 

مبل ماساژ با برند روتای

شرکت تکنولوژی شانگهای رونگتای حدودا در اواسط 1997 در کشور چین به ثبت رسید. در حال حاضر کشور چین با تکیه بر برند برتای یکی از قدرت های اصلی دنیا در تولید مبل ها و سایر محصولات ماساژ محسوب می گردند. اما بر خلاف برند آیرست که با قیمت بسیار بالایی همراه است؛ برند روتای ضمن حفظ کیفیت با قیمت کمتری همراه شده است‌.

انواع مبل ماساژ با برند روتایی

صندلی ماساژور مدل RT-8900

البته که نمی توانیم از حق بگذریم و کشور چین را در حیطه طراحی و تولید هر نوع کالایی به جهت به روز بودن و مطابق با جدید ترین نیازهای انسانی از ابر قدرت ها معرفی نماییم. از نمونه های بارز آن می توانیم به مبل ماساژ روتایی با مدل RT-8900 اشاره نماییم که با بهمراه داشتن تجهیزات به روز و بی نظیری چون تجهیزات پیشرفته‌، پنل لمسی، مکانیزم حرکات ماساژ سه بعدی و تنوع بالای برنامه‌های ماساژ به شکل برجسته تری نسبت به سایر مدل ها معرفی می گردد و آن را ز بسیاری از مدل‌های موجود در بازار متمایز می کند. از ویژگی های مهم این مدل از مبل ماساژ می توانیم به قابلیت تختشو و نیز دارا بودن یک تبلت ۸ اینچی برای سهولت استفاده و مدیریت تنظیمات آن اشاره نمود.

صندلی ماساژ مدل RT-5862

یکی دیگر از مدل های مطرح برند برتای که به واسطه نمایندگی های موجود در ایران به راحتی در دسترس شما قرار خواهند گرفت؛ مبل ماساژ مدل RT-5862 در برند برتای است که با بهره مند شدن از امکانات ماساژ سه بعدی، برنامه‌های اتومات و سیستم گرمایش این مدل می تواند از اولین اولویت های انتخاب هر فرد در این حوزه محسوب گردد.
هر کدام از این مدل ها با امکانات جالبی که در اختیار ما قرار می دهند سبب مصمم تر شدن ما به هنگام انتخاب و خرید می گردند.از امکانات شگفت انگیز و جذاب این صندلی ، می توانیم به قابلیت همسان‌سازی میزان صدا و ریتم موزیک با نوع اجرای حرکات ماساژ مکانیکی دستگاه بر روی بدن اشاره نماییم. مطمئنا در چنین شرایطی در کنار حال خوب و استراحت فیزیکی بدنتان، روحتان نیز وضعیت مطلوبی را تجربه خواهد کرد.

کلام آخر

البته که برندهای دیگری با خصوصیات و المان های مخصوص به خود در بازار هستند که می توانید با کسب اطلاعات تکمیلی در باب هر یک از آن ها اقدام به خرید نمایید. اما؛ ما سعی در معرفی برندهایی نمودیم که در چند سال اخیر امتحان خود را از لحاظ کیفیت اجزای تشکیل دهنده و نوع کارکرد و البته شکل و نوع ظاهری پس داده است. حال نیاز است که در گام اول شما نیاز و هدفتان را از دریافت حرکات ماساژ معین نمایید و سپس در ادامه متناسب با انتظارتان از نوع خدمات ارائه شده از سوی دستگاه و با بودجه در دسترستان اقدام به خرید قطعی نمایید .

 

پاسخگوی سوالات شما هستیم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبل ماساژ ایرانی یا خارجی بخریم؟ (+بررسی کامل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید