بهترین صندلی ماساژور خانگی کدام است؟

مقالات

صندلی ماساژور خانگی، یک وسیله کاربردی و منحصر به فرد است که می‌تواند خستگی‌های ناشی از فعالیت‌های روزانه را از تن انسان بزداید. این وسیله فوق‌العاده در حال حاضر در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود و افراد می‌توانند طبق بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. ما نیز قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد بهترین صندلی ماساژور خانگی صحبت کنیم و انواع مختلف آن را به به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیشتر با این وسیله استثنایی صندلی ماساژور آشنا شوید و در حین مراجعه به بازار بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

بهترین صندلی ماساژور خانگی

بهترین ماساژورهایی که تاکنون به بازار عرضه شده‌اند، عبارتند از:

صندلی ماساژ A389-2

یکی از بهترین و جدیدترین ماساژورهایی که تا به امروز به بازار عرضه شده، صندلی ماساژور ونتورا VT- 9000 است. این صندلی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و 6 نوع ماساژ مختلف را به بهترین وجه ممکن روی بدن پیاده می‌کند. شما می‌توانید شدت و حدت ماساژهای آن را طبق میل خود تنظیم کنید و خستگی و کوفتگی بدن خود را از بین ببرید.

صندلی ماساژ SL-A100

صندلی بعدی، صندلی ماساژ آی رست SL A100 است که امکانات بی‌نظیری دارد و فول آپشن است. این صندلی جزء اولین صندلی‌هایی است که به سنسورهای نقطه‌ای مجهز شده و می‌تواند نقاط مختلف بدن را به صورت جداگانه ماشاژ بدهد. به همین دلیل نیز با قیمت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌شود.

CY3A3231-the-best-home-massage-chair-cover

صندلی ماساژ A389-2

یکی دیگر از ماساژورهای خوب موجود در بازار، صندلی ماساژ کراس کر H021 است. در این محصول برای ماساژ دادن بدن یک سری غلتک و کیسه هوا تعبیه شده است. افراد با استفاده از نمایشگر لمسی که روی این وسیله کار گذاشته شده است، می‌توانند به راحتی تمام قابلیت‌های آن را کنترل کنند و آن‌ها را طبق بدن آناتومی بدن خود، تنظیم کنند. قابل ذکر است که این دستگاه با وجود، کارایی خیلی خوبی که دارد با قیمت متعادلی به بازار عرضه می‌شود و جزء محصولات مناسب بازار به حساب می‌آید.

صندلی ماساژ روتای مدل rt 8900

یکی دیگر از ماساژورهای بی‌نظیری که  فعلاً در بازار موجود است، صندلی ماساژ آی رست SL –A389-2 است.
این ماساژور 6 برنامه ماساژ متفاوت دارد و به ماساژ 2 بعدی نیز مجهز است. جالب است بدانید که صندلی ماساژ آی رست SL –A389-2 به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند چندین برنامه ماساژ را به صورت هم زمان روی نقاط مختلف بدن اجرا کند. شک نداشته باشید که با انتخاب این محصول، شما می‌توانید مشکل گرفتگی و دردهای مزمن بدن خود را به بهترین نحو ممکن حل کنید و خستگی روزانه خود را از بین ببرید.

صندلی ماساژ RT-5862

یکی دیگر از صندلی‌های ماساژ خوب بازار، صندلی ماساژ کامتک AZ RK7912D است. این ماساژور دارای سیستم اسکن بدن، قابلیت ماساژ خودکار، سیستم گرمایش، قابلیت کشش مفاصل و ماساژ سه بعدی است. این وسیله با استفاده از تکنولوژی ماساژ نقطه‌ای، بدن را بهترین شکل ممکن ماساژ می‌دهد و انرژی از دست رفته بدن را به آن بر می‌گرداند.

CY3A3232-the-best-home-massage-chair-cove

راهنمای خرید یک صندلی ماساژور خوب

در حال حاضر برندهای زیادی در حوزه طراحی و ساخت صندلی‌های ماساژور فعالیت می‌کنند و رقابت شدیدی میان آن‌‌ها شکل گرفته است. به همین دلیل نیز زمانی که افراد برای خرید این محصول به بازار مراجعه می‌کنند، گزینه‌های بی‌شماری  را در مقابل خود می‌یابند و دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند چه صندلی‌ای را باید انتخاب کنند. اینک ما برای این که کمکی به این افراد کرده باشیم، قصد داریم در این قسمت به طور اختصاصی در مورد نحوه خرید یک صندلی ماساژور استاندارد صحبت کنیم و یک سری نکاتی را عنوان کنیم که در خرید این وسیله به شما کمک می‌کند. این نکات عبارتند از:

• جنس صندلی ماساژور

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که در حین خرید صندلی ماساژور باید به آن توجه کنید، جنس آن است که هم  چرمی است هم پارچه‌ای. شما می‌‌توانید بر حسب سلیقه شخصی و نوع دکوراسیون منزل خود، این مورد را انتخاب کنید و کاملاً مختار هستید.

• سبک طراحی صندلی ماساژور

نکته دیگری که در حین خرید صندلی ماساژور باید جدی گرفته شود، نحوه طراحی آن است که هم به سبک سنتی انجام می‌شود هم به صورت مدرن و امروزی. شما می‌توانید با توجه به سایر وسایل منزل و نحوه چیدمان آن‌ها، این گزینه را انتخاب کنید. مثلاً اگر یک خانه سنتی و بزرگ دارید به راحتی می‌توانید نمونه‌های حجیم این وسیله را انتخاب کنید و آن را با دیزاین خانه خود ست کنید.

• گارانتی

نکته بعدی مربوط به گارانتی این محصول است. توجه داشته باشید که ماساژوری که انتخاب می‌کنید حتماً باید کارت گارانتی معتبر 5 ساله داشته باشد. البته، امروزه معمولاً برندهای معتبر توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند و خدمات ارزنده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اما از طرفی دیگر، برخی برندها نیز هستند که برای مدت کمی محصولات خود را گارانتی می‌کنند و محصول آن‌ها سریع‌تر از حد معمول خراب ‌می‌شود. این محصولات باعث می‌شوند که خریدار به مشکل بخورد و مجبور شود خسارت‌های سنگینی بپردازد.

• آپشن‌ها و قابلیت‌های صندلی

یکی دیگر از موضوعاتی که در حین خرید صندلی ماساژور باید مورد توجه قرار بگیرد، آپشن‌ها و قابلیت‌های این وسیله است که تنوع زیادی دارد. از این رو، اگر آپشن خاصی را در نظر دارید حتماً قبل از خرید، آپشن‌های دستگاه مورد نظرتان را به دقت چک کنید تا بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید و در حین استفاده از آن به مشکل نخورید.

تذکر: اگر قصد خرید صندلی ماساژور را دارید حتماً برای انجام این کار به مراکز و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید. در ضمن قبل از این که برای خرید اقدام کنید با یک کارشناس مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید. با این کار، هم سریع‌تر گزینه مورد نظر خود را پیدا می‌کنید هم کلی در پول خود صرفه‌جویی می‌کنید.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین صندلی ماساژور خانگی کدام است؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره