منظور از ماساژ فول بادی چیست؟ + فواید این ماساژ برای بدن

مقالات

آیا تا به حال تجربه ماساژ فول بادی داشته‌اید؟ اگر تاکنون این نوع ماساژ را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور کاهش استرس‌ها و تنش‌های عضلانی، حتما یک جلسه برای انجام ماساژ کل بدن به مراکز ماساژ مراجعه کنید. برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که ماساژ فول بادی چیست و چه فوایدی دارد؛ ما در این مقاله به‌طورکامل در مورد ماساژ کل بدن و مزایایی که برای جسم و روح ما دارد، صحبت کرده‌ایم. اگر به فکر کاهش استرس و اضطراب و بدن دردهای ناشی از گرفتگی عضلات هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

ماساژ فول بادی (Full-Body Massage)؛ تجربه‌ای تازه از آرامشی عمیق و لذت‌بخش

ماساژ فول بادی (Full Body Massage) به‌طور‌کامل همه قسمت‌های بدن از جمله پشت، شانه، گردن، سر، بازوها، دست‌ها، پاها و حتی صورت را در‌بر‌می‌گیرد. در این نوع ماساژ، ماساژور روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی را به کار می‌گیرد تا تنش‌های عضلات را کاهش دهد و بدن را به آرامش و رهایی از فشارهای روزمره برساند.

ماساژ کل بدن حدود ۵۰ دقیقه طول می‌کشد و برای انجام آن ماساژور از پشت و شانه‌ها شروع کرده و به‌ترتیب به کمر و پاها می‌رسد. برای انجام ماساژ فول بادی علاوه‌بر رفتن به مراکز ماساژ، می‌توان از دستگاه ماساژور کل بدن نیز استفاده کرد. نتیجه این کار یک خواب راحت و بی‌استرس برای شما خواهد بود.

ماساژ فول بادی؛ ایجاد آرامشی عمیق و لذت‌بخش در همه نقاط بدن

۱. دفع سموم بدن به کمک ماساژ فول بادی؛ راهی برای تضمین سلامت بدن

در ادامه پاسخ به سوال «ماساژ فول بادی چیست» باید به فواید این نوع ماساژ نیز اشاره کنیم. یکی از این فواید ماساژ فول بادی دفع سموم بدن است. به‌طورکلی ماساژ فول بادی نقشی مستقیم در دفع سموم بدن ندارد؛ اما به برخی از عواملی که در دفع سموم بدن نقش دارند کمک می‌کند. سموم بدن عمدتاً توسط کلیه‌ها و کبد دفع می‌شوند و سپس از طریق ادرار، تعریق، مدفوع و تنفس از بدن خارج می‌شوند. با ماساژ فول بادی عروق خونی در بدن باز و جریان خون بهبود می‌یابد.

با بهبود گردش خون و تحریک بافت‌های نرم بدن توسط ماساژ فول بادی، فرآیند دفع سموم نیز بهبود پیدا می‌کند؛ زیرا گردش خون مناسب منجر‌به افزایش تغذیه عضلات می‌شود. به‌عنوان مثال در‌صورت داشتن درد زانو با انجام ماساژ فول بادی و حتی استفاده از یک ماساژور زانو می‌توانید گردش خون در این ناحیه از بدن را افزایش دهید. چنانچه بودجه شما برای خرید دستگاه ماساژور کل بدن محدود است و بودجه کافی برای خرید آن ندارید، در‌صورت داشتن زانو درد به فکر خرید یک دستگاه ماساژور زانو باشید. شما می‌توانید قیمت ماساژور زانو در برندهای معروف را در قسمت فروشگاهی سایت مشاهده کنید.

دفع سموم بدن به کمک ماساژ فول بادی

۲. رفع درد و تسکین مشکلات عضلانی به کمک ماساژ فول بادی

یکی از بهترین روش‌ها برای رفع دردها و التهابات عضلانی، ماساژ فول بادی است. ماساژ فول بادی با استفاده از فشارهای متعدد، گرفتگی و دردهای ناشی از آن درد عضلات را کاهش می‌دهد. با اعمال فشار و حرکات ماساژ بر نقاط دردناک، عضلات رها می‌‌شوند و درد بهبود می‌یابد. بدین ترتیب به افرادی که دچار بدن درد و کوفتگی شده‌اند، پیشنهاد می‌شود چند جلسه با مشورت پزشک از ماساژ درمانی به روش فول بادی بهره‌ گیرند.

در شرایطی که در برخی از قسمت‌های بدن مانند گردن، احساس درد بیشتری دارید، پیشنهاد ما علاوه‌بر ماساژ فول بادی، استفاده از دستگاه ماساژ مخصوص گردن است. با گوی‌های و غلتک‌های این دستگاه به‌راحتی می‌توانید گردن درد خود را کاهش دهید. به‌منظور خرید این دستگاه نیز می‌توانید قیمت ماساژور گردن در مدل‌های مختلف را در صفحه این محصول مشاهده کنید.

۳. تجربه زندگی با تنش و استرس کمتر به کمک ماساژ فول بادی

یکی از پاسخ‌هایی که می‌توان برای سوال «فواید ماساژ فول بادی چیست» در نظر گرفت،‌ کاهش تنش و درد عضلانی است. full body massage با تکنیک‌های مختلف هم‌چون ماساژ سوئدی، تایلندی و سایر مدل‌های ماساژ باعث افزایش سطح هورمون‌های آرام‌بخش مانند اندروفین می‌شود. در واقع در ماساژ کل بدن با اعمال فشار و حرکات متعدد به عضلات، تنش‌های عمده در بدن کاهش می‌یابند و احساس آرامش و راحتی بیشتری ایجاد می‌شود.

کاهش تنش و استرس به کمک ماساژ فول بادی

۴. شادابی و سلامتی پوست؛ یکی از بهترین فواید ماساژ فول بادی

برخی از متخصصین پوست معتقدند که ماساژ اصولی صورت باعث کاهش چین‌و‌چروک، افزایش گردش خون و تند شدن روند پیری خواهد شد. با‌توجه‌به اینکه ماساژ فول بادی شامل ماساژ صورت نیز می‌شود، بدین‌ترتیب ماساژور می‌تواند با استفاده از بهترین روغن برای ماساژ بدن باعث لایه‌برداری ملایم در پوست و باز شدن منافذ پوست شود. از‌این‌رو سلول‌های مرده پوست کاهش یافته و میزان نرمی و قدرت کشش پوست افزایش می‌یابد.

۵. Full-Body Massage؛ یکی از بهترین روش‌‌های درمانی برای بهبود عملکرد قلب

در ادامه پاسخ به سوال «منظور از ماساژ فول بادی چیست» نیاز است که به یکی از فواید مهم این ماساژ در خصوص قلب نیز اشاره کنیم. ماساژ فول بادی با بهبود گردش خون در عضلات، عملکرد قلب را نیز بهبود می‌بخشد. گردش خون در واقع مقدار خونی است که در کل دستگاه قلب و عروق در یک زمان مشخص گردش می‌یابد. در افرادی که به‌طور منظم به جلسات ماساژ درمانی می‌روند، گردش خون روند بهتری پیدا خواهد کرد؛ از‌این‌رو خطر ابتلا به سکته قلبی و سکته مغزی نیز در آن‌ها کاهش می‌یابد.

ماساژ فول بادی؛ یکی از بهترین روش‌‌های درمانی برای بهبود عملکرد قلب

با‌توجه‌به فواید ماساژ فول بادی، شما می‌توانید از این نوع ماساژ برای درمان انواع دردها و گرفتگی عضلات بدن استفاده کنید. Full-Body Massage ممکن است با تکنیک‌های متعددی روی بدن هر فرد اجرا شود؛‌ به‌عنوان مثال درمان رگ به رگ شدن گردن در خانه با ماساژ فول بادی با درمان کمر درد با‌توجه‌به فیزیک بدن هر فرد متفاوت خواهد بود. از‌این‌رو نیاز است که ماساژور پیش از شروع کار از دردهای نواحی مختلف بدن شما آگاه باشد تا بتواند اقدامات بهتری انجام دهد.

تجربه لذت‌بخش و آرامش‌بخش در دنیای ماساژ با دستگاه‌های ماساژور کل بدن

در این مطلب سعی کردیم به سوال «منظور از ماساژ فول بادی چیست» به‌طور مختصر پاسخ داده و فواید این نوع ماساژ را نیز شرح دهیم. ماساژ فول بادی علاوه‌بر موارد ذکر شده در این مقاله، فوایدی دیگری هم‌چون بهبود عملکرد سیستم عصبی، افزایش کیفیت خواب و افزایش انعطاف‌پذیری نیز دارد، از‌این‌رو درحال‌حاضر بسیاری از افراد از آن بهره می‌گیرند.

چنانچه شما زمان کافی برای رفتن به مراکز ماساژ برای انجام Full-Body Massage را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید یک دستگاه ماساژور برای کل بدن باشید. با خرید این دستگاه به‌راحتی و در مکان و زمان دلخواه خود می‌توانید از ماساژور حرفه‌ای کل بدن استفاده کنید. در فروشگاه مبل ماساژ مدل‌های مختلف این دستگاه را بررسی کرده و متناسب با بودجه خود بهترین مدل آن را سفارش دهید. چنانچه در مورد نحوه عملکرد هر یک از دستگاه‌ها نیز سوالی داشتید در قسمت نظرات از کارشناسان ما بپرسید یا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منظور از ماساژ فول بادی چیست؟ + فواید این ماساژ برای بدن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید