ماساژ برای تسکین درد لگن؛ رهاسازی عضلات و افزایش تحرک

مقالات

آیا شما هم با مشکل درد لگن رو‌به‌رو هستید؟ تفاوتی ندارد که علت این درد چیست؛ ماساژ یکی از موثرترین راه‌ها برای درمان لگن درد است. ماساژ با بهبود جریان خون‌ در بدن باعث رهاسازی عضلات می‌شود. در واقع انواع ماساژ همچون شیاتسو، ماشه‌ای یا سوئدی روی تسکین درد لگن می‌شوند. علاوه‌بر ماساژهای دستی، صندلی‌ها و ماساژورها نیز گزینه‌های عالی برای کاهش درد این نقطه هستند. همچنین ورزش‌های ملایم با حرکات آرام نیز تاثیر مثبتی می‌گذارند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، آدرس را درست آمده‌اید. در ادامه با ماساژ برای لگن درد آشنا خواهیم شد.

رهاسازی عضلات؛ اولین تاثیر ماساژ بر لگن درد

ماساژ برای درد لگن یک تکنیک عالی برای رها‌سازی عضله است. در واقع به کمک ماساژ درد، تنش و سفتی لگن کاهش پیدا می‌کند. باید اشاره کرد که رهاسازی عضله با ماساژ در ناحیه وسیعی از لگن صورت می‌گیرد؛ البته می‌توان برای نقاط منفرد نیز از آن کمک گرفت. درمان درد لگن با ماساژ بدین شکل است که درمانگر با فشار ملایم دست یا دستگاه ماساژ نواحی سفت شده لگن را به‌آرامی می‌کِشد. این فرایند چندین بار در چند نقطه ماشه‌ای تکرار می‌شود تا زمانی‌که تنش در بافت از بین برود.

اگر امکان مراجعه به اسپا یا مراکز ماساژ را ندارید، ماساژور بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یکی از بهترین محصولات صندلی ماساژور irest a100 است. این دستگاه با داشتن قابلیت‌هایی همچون قابلیت تنظیم ماساژ در قسمت پشت کمر، هیتر گرمایشی با فیبر کربن در پشت کمر، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی مناسب با قد افراد و کشش کمر و پا در حین ماساژ یک گزینه تمام عیار است. علاوه‌بر این، آیرست irest a100 ،23 ویژگی ماساژ اتوماتیک را دارد. ماساژهایی مثل گهواره‌ای و ماساژ سریع DEMO.

رهاسازی عضلات؛ مهم‌ترین اثر ماساژ روی درد دلگن

چگونه ماساژ باعث افزایش تحرک می‌شود؟

اگر به درد لگن مبتلا هستید، تحرک برای شما دشوار است. البته اشتباه در حرکت باعث تشدید درد در لگن نیز می‌شود. به‌همین‌خاطر باید به دنبال راهی باشید تا با کمترین حرکت، بیشترین تحرک را داشته باشید. صندلی‌های ماساژ یا دستگاه‌های برقی ماساژ بهترین انتخاب هستند. صندلی‌ها علاوه‌بر راحتی، با حرکات نرم و ملایم لگن را ماساژ می‌دهند. با این کار درد در بخش پایین بدن آرام می‌شود. اگر با این مشکل روبه‌رو هستید، می‌توانید صندلی ماساژ اقساطی را از بخش فروشگاهی آیرست تهیه کنید.

حرکات نرم؛ اصلی‌ترین عامل کاهش درد لگن

با انواع ماساژ برای درد لگن آشنا شوید

به‌صورت‌کلی دو نوع ماساژ برای درد لگن وجود دارد؛ ماساژ دستی و ماساژورها. هر دو ماساژ باعث رها شدن عصب‌های بدن از گرفتگی می‌شوند. البته انجام ماساژهای دستی برای نقاط حساسی مثل لگن با ریسک همراه است؛ زیرا اگر ماساژور فشار را کمی بیشتر به نقاط وارد کند یا مبتدی باشد، احتمال آسیب به لگن بسیار بالا خواهد رفت. با‌این‌حال بهتر است از صندلی‌های ماساژ برای این کار استفاده کنید. به دلیل شرایط صندلی خرید ماساژور irest قسطی از این محصول بهره‌مند شوید.

ماساژهای دستی؛ ساده‌ترین راه برای درمان لگن درد

یکی از روش‌های ابتدایی و ساده برای درمان درد لگن، استفاده از ماساژهای دستی شناخته شده است. ماساژهای دستی در انواع متفاوتی همچون ماساژ سوئدی،‌ شیاتسو، دیپ تیشو یا ماساژ بافت‌های عمیق و ماشه‌ای وجود دارند. در این نوع ماساژها درمانگر با ماساژ بافت عمیق که به صورت واردکردن ضربه، حرکت لمسی آهسته یا عمیق به عضلات و تاندون‌های شماست، لایه‌های داخلی و عمقی‌تر ماهیچه‌ها را هدف قرار می‌دهد تا به حالت اولیه بازگردند.

معمولا روی کسانی که دچار آسیب‌دیدگی، سفتی عضلانی عمومی و درد مزمن عضلانی مانند لگن هستند، این نوع روش درمان اجرا می‌شود. با‌این‌حال درصورتی‌که درمانگر مبتدی بوده یا تجربه لازم را نداشته باشد، احتمال آسیب بسیار بالا می‌رود. به‌همین‌خاطر شما می‌توانید با خرید صندلی ماساژور روتای یا انواع دستگاه‌های ماساژ برقی از بروز این رویدادها جلوگیری کنید

ماساژ دستی؛ مبتدی‌ترین راه درمان درد لگن

ماساژورها؛ بهترین ماساژ برای درد لگن

ماساژورها برقی، بهترین روش به‌عنوان ماساژ برای درد لگن شناخته شده است. صندلی‌های ماساژ از کامل‌ترین نوع ماساژورهای برقی به‌شمار می‌روند که علاوه‌بر راحتی، باعث تحرک لگن می‌شوند. صندلی ماساژور روتای rt-8900 با داشتن قابلیت‌هایی همچون هیتر گرمایشی در قسمت پشت کمر و پوشش حداکثری استوریو در دو طرف بهترین انتخاب برای درمان درد لگن است. با‌این‌حال قیمت صندلی ماساژور روتای rt-8900 کمی بالا خواهد بود؛ اما آیرست شرایط خرید اقساطی را برای شما فراهم کرده است.

صندلی ماساژ؛ بهترین روش تسکین لگن درد

نکات درمان درد لگن؛ مواردی که باید بدانید

همان‌طور که درمان لگن درد یا حتی درمان دنبالچه با ماساژ باعث بهبود وضعیت بدنی می‌شود، در‌صورت رعایت نکردن برخی نکات احتمال آسیب بسیار بالا می‌رود. مهم‌ترین نکته در زمان ماساژ، حرکات نرم و آرام است. یادتان باشد،‌ فشار بیش‌ از اندازه باعث آسیب به لگن می‌شود. دستگاه‌های ماساژ با قابلیت تنظیم فشار دستگاه‌های ماساژ می‌توانید برای درمان هر چه بهتر لگن دردتان استفاده کنید.

برای درمان لگن درد از دستگاه‌های ماساژ کمک بگیرید

ماساژ، یکی از روش‌های عالی برای درمان لگن درد است. دو نوع ماساژ دستی و استفاده از دستگاه وجود دارد. روش دستی شامل ماساژهای شیاتسو،‌ سوئدی و ماشه‌ای می‌شود که در صورت هرگونه فشار اضافه به لگن آسیب وارد می‌کند. در مقابل ماساژورها با قابلیت تنظیم، بهترین گزینه برای درمان درد لگن به‌شمار می‌روند. علاوه‌بر درمان درد لگن، ماساژ برای نفخ معده و کمر درد نیز کاربرد دارد. در واقع ماساژ باعث رها‌سازی عضلات و افزایش تحرک می‌شود. حالا نوبت شماست. شما برای درمان درد لگن از کدام روش ماساژ استفاده می‌کنید؟

پاسخگوی سوالات شما هستیم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماساژ برای تسکین درد لگن؛ رهاسازی عضلات و افزایش تحرک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره