صندلی ماساژ لاغری چیست؟ (+عکس)

مقالات

در این مقاله مبل ماساژ قصد داریم به موضوع صندلی ماساژ لاغری بپردازیم. زندگی ماشینی مدرن و مشاغل بی‌تحرک اداری، سبب شده‌اند که خیلی از افراد دچار چاقی و اضافه وزن شوند و تناسب اندام آن‌ها به هم بخورد. این در حالی است که زیبایی اندام، اعتماد به نفس انسان را بالا می‌برد و باعث می‌شود با روحیه بهتری به زندگی خود ادامه بدهد. به همین دلیل نیز ما قصد داریم در ادامه در مورد لاغر کردن با مبل ماساژور، صحبت کنیم و نحوه خلاص شدن از چربی‌های اضافه را به شما بیاموزیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد صندلی ماساژور و قابلیت‌های آن به دست بیاورید و بتوانید به بهترین نحو ممکن از این وسیله استفاده کنید.

آیا واقعاً صندلی ماساژور، برای کاهش وزن مناسب است؟

صندلی ماساژور، وسیله منحصر به فردی است که قابلیت‌های بی‌نظیری دارد و می‌تواند خستگی‌ها و ناراحتی‌های ناشی از یک روز شلوغ کاری را، از تن شما بزداید و نشاط را به شما بازگرداند. به همین دلیل است که معمولاً متخصصان، به افراد پر مشغله‌ای که ورزش نمی‌کنند توصیه می‌کنند به طور مرتب از این وسیله استفاده کنند.

جالب است بدانید که این وسیله در کنار فواید متعددی که برای بدن دارد، برای کاهش وزن نیز بسیار مفید است. این موضوع بسیار مهم به تازگی کشف شده و  این در حالی است که پشتوانه علمی دارد و صحت آن‌ها بارها به همگان ثابت شده است. اینک برای این که برای شما نیز روشن شود، ما در ادامه به طور دقیق کم و کیف آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و همه نکاتی که در مورد آن وجود دارد را به اطلاع شما می‌رسانیم.

CY3A26540-slimming-massage-chair

صندلی ماساژور چگونه موجب لاغری می‌شود؟

با این که در حال حاضر برندهای مختلفی در حوزه طراحی و ساخت صندلی ماساژور فعالیت می‌کنند و این وسیله در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود اما باید بدانید که کارایی انواع مختلف این وسیله در مورد پروسه لاغری مشابه است و همه آن‌ها به یک شیوه چربی‌های بدن را آب می‌کنند و ما در این قسمت مراحل آن را برای شما توضیح می‌دهیم. آن‌ها عبارتند از:

1. بهبود گردش خون

اولین قدمی که صندلی ماساژور برای کاهش وزن یک فرد چاق بر می‌دارد، بهبود گردش خون اوست که موجب می‌شود قلبش نیز عملکرد بهتری داشته باشد و عین ساعت کار کند.

2. کاهش استرس

برخی افراد، زمانی که عصبی می‌شوند و در موقعیت‌های استرس‌زا قرار می‌گیرند تمایل زیادی به خوردن پیدا می‌کنند و چند برابر یک جیره استاندارد غذا می‌خورند. بدون شک، اگر این روند برای یک مدت طولانی ادامه پیدا کند، وزن این افراد به صورت وحشتناکی افزایش پیدا می‌کند و سلامتی‌شان به خطر می‌افتد. اما اگر برای درمان استرس خود به طور مرتب از صندلی ماساژور استفاده کنند، به آرامش می‌رسند و دیگر دچار اضافه وزن و چاقی نمی‌شوند.

3. از بین بردن اختلالات خواب

ماساژ درمانی با یک وسیله پیشرفته و قابل برنامه‌ریزی مثل صندلی ماساژور، باعث می‌شود که میزان ترشح هرمون ملاتونین در بدن افزایش پیدا کند و فرد راحت‌تر و بهتر بخوابد.

چه افرادی می‌توانند از ماساژ لاغری، صندلی ماساژور استفاده کنند؟

یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که در مورد ماساژ لاغری مطرح می‌شود، این است که چه افرادی می‌توانند از آن استفاده کنند؟

در این مورد باید بدانید که هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر فردی که تمایل داشته باشد می‌تواند از فواید از این آپشن بهره‌ ببرد. اما از آن جایی که بدن انسان‌های مختلف از لحاظ ساختاری تفاوت دارند، لازم است هر فردی که قصد استفاده از این وسیله را دارد آپشن شخصی‌سازی آن را فعال کند و طبق نیاز بدنش از آن استفاده کند. مطمئن باشید که اگر کسانی که از صندلی ماساژور استفاده می‌کنند، این نکته کوچک را جدی بگیرند به راحتی به مقصود خود می‎رسند و برای همیشه از شر چاقی و عوارض ناشی از آن خلاص می‌شوند. البته به شرط آن که، به صورت اصولی از این وسیله استفاده کنند، و اگر نه، عوارض ناگواری گریبان آن‌ها را می‌گیرد و از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ما در ادامه به طور مفصل در مورد نحوه استفاده از صندلی ماساژور صحبت خواهیم کرد و نکات و توصیه‌هایی که در حین استفاده از این وسیله باید رعایت شود را برای شما شرح خواهیم داد.

CY3A2664-slimming-massage-chair

نحوه استفاده از صندلی ماساژور

زمانی که قصد دارید از صندلی ماساژور استفاده کنید، نکات زیر را جدی بگیرید:

• قبل از این که روی صندلی ماساژور بنشینید، مایعات زیادی بنوشید. این کار باعث می‌شود که ماساژ نتیجه بهتری داشته باشد و سموم بدن شما دفع شود.
• زمانی که از صندلی ماساژور استفاده می‌کنید کمر شما باید کاملاً صاف باشد و به قسمت پشتی صندلی بچسبد. سرتان نیز باید روی تکیه‌گاه مخصوص خودش قرار بگیرد و راحت باشد.
• اگر صندلی شما ماساژور پا داشت، باید پاهای‌تان را بدون کوچک‌ترین فشاری روی آن قرار دهید و کاملاً ریلکس باشید.
• در طول فرایند ماساژ درمانی، به هیچ وجه نه با کسی حرف بزنید نه خوراکی مصرف کنید.
• بعد از این که تایم ماساژ درمانی تمام شد، دوش آب گرم بگیرید و خوب استراحت کنید.
• برای این که بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید حداقل باید هفته‌ای سه چهار بار، به طور مرتب از صندلی ماساژور استفاده کنید. البته، تایم استفاده از این وسیله نیز مهم است که در حالت نرمال باید بین 15 تا 20 دقیقه باشد.

تذکر: افرادی که وضعیت جسمی آن‌ها نرمال نیست و با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می‌کنند، بهتر است قبل از استفاده از صندلی ماساژور در مورد این موضوع با پزشک خود مشورت کنند و در صورتی که مانعی وجود نداشت، برای این کار اقدام کنند. زیرا احتمال دارد که ماساژ درمانی برای آن‌ها خطر داشته باشد و جان‌شان را تهدید کند.
البته منظور ما از بیماری‌های خاص، بیشتر بیماری‌های لاعلاجی است که به شدت سیستم بدن را به هم می‌ریزند و مشکلات زیادی برای بیمار به وجود می‌آورند. به طور مثال نیز می‌توان به بیماری‌هایی مثل سرطان، پوکی استخوان شدید و ترومبوز ورید عمقی اشاره کرد که متأسفانه امروزه درصد قابل توجهی از افراد جامعه ما، از آن‎ها رنج می‌کشند و ما نباید با یک اهمال کاری سبب شویم که درد و غذاب بیشتری به آن‌ها تحمیل شود.

مشاوره