چگونه می توانیم مبل ماساژ با قیمت پایین بخریم؟

مقالات

بعد از یک روز خسته کننده و شلوغ؛ ماساژ بهترین حالتی خواهد بود که می توانیم برای خود به ارمغان آوریم. و از لحظه به لحظه آن لذت ببریم. در کنار این لذت و زدودن خستگی؛ به راحتی می توانیم درد ها و آسیب های آزار دهنده در اندام های متعدد بدنمان را به معجزات ماساژ بسپاریم. شاید بدور از باور باشد اما ماساژ را می توانیم همپای بسیاری از دارو ها و درمان های بی نظیر در بسیاری از بیماری های شایع جسمی و روانی بدانیم که میتوان آن را تا حدودی یک کالای مورد نیاز تلقی کرد.که امروزه در میزان قابل توجهی از خانه ها در بسیاری از کشورهای دنیا قابل ملاحظه خواهد بود.  اما در بسیاری از مواقع میزان بودجه اختصاصی ما برای خرید این کالا به میزان مورد نیاز نخواهد بود؛ به همین سبب دائما خرید آن را به تعویق خواهیم انداخت.

مطمئنا پیدا کردن یک راه حل برای خرید مبل ماساژ با قیمتی مناسب تر می تواند شرایط خرید را برای ما سهولت بخشد و هر چه زودتر به هدفی که در ذهن به جهت تهیه یک مبل ماساژور برای رهایی از مراجعه مدام به یک ماساژور داریم؛ دست یابیم. اما خرید یک مبل ماساژ با قیمتی پایین تر وابسته به چه عواملی خواهد بود؟

چگونه می توانیم یک مبل ماساژ با قیمت پایین بخریم؟

البته که در شرایط اقتصادی حال حاضر همه ما برای خریدن کالاهای مورد نیازمان کمی تحت فشار قرار خواهیم گرفت. اما باید بگوییم گاهی با مرتکب اشتباه شدن و با تلاش برای خرید یک کالای ارزان تر خود را در شرایطی برای هزینه هایی گزاف تر قرار خواهیم داد. چرا که بعد از گذشت تنها مدت کوتاهی دیگر خبری از آن کیفیت ابتدایی نخواهد بود و به اجبار باید به تعویض کالا تن بدهیم. بویژه زمانی که صحبت از مبل ماساژ به عنوان کالایی مورد نیاز به جهت ارتقا میزان سلامت و زدودن بسیاری از آسیب ها در اندام های متعدد بدن چون درد مفاصل و فرار از خستگی هایی که در طی انجام فعالیت های متعدد روزانه ایجاده شده؛می باشد. هر نقص و عدم کارآیی صحیح در صندلی ماساژ می تواند در اندام های ماساژ گیرندمان تاثیرات مخربی بگذارد. البته علاوه بر جعبه ماساژ که در داخل مبل تعبیه شده است؛ فاکتور های دیگری چون جنسیت روکش و نوع ساخت مبل بسیار موثر واقع خواهد شد.

اما کافیست توقعمان را از مبل ماساژی که تصمیم به خرید آن گرفته ایم در ابعاد محدودتری قرار دهیم، در این صورت هزینه کمتری را برای خرید پرداخت خواهیم کرد. مبل های ماساژ از لحاظ نوع کارآیی در دسته بندی متعددی قرار می گیرند؛ به همین سبب هر کدام قیمت متفاوتی را به خود اختصاص می دهند.

مطمئنا مبل ماساژی که در انجام حرکات ماساژ در محدودتر عمل می کنند و کیفیت پارچه استفاده شده و سایر تجهیزات بیرونی جعبه در سطح متوسط در نمودار قیمتی پایین تری قرار دارند؛ قیمت مناسب تری را نسبت به سایرین در بر خواهد گرفت. البته زمانی که از کیفیتی در سطح متوسط و ارائه خدمات ماساژ به شکل محدود تر صحبت می کنیم؛ اشاره به سطح بسیار پایین کیفیت کالا نخواهیم داشت؛ بلکه انتظارمان را در از دریافت ماساژ برای همه نواحی بدن در قالب محدودتری اما به شرط حفظ کیفیت دستگاه قرار داده ایم.

چگونه می توانیم مبل ماساژ با قیمت پایین بخریم؟

انواع صندلی ماساژ از لحاظ کارآیی

همانطور که اشاره کردیم صندلی های ماساژ از لحاظ کارآیی در انواع متعددی تقسیم بندی می شوند. که این مسئله تاثیر مستقیمی بر روی برآورد قیمت نهایی آن خواهد داشت.

۱. صندلی‌های ماساژ با پوشش حداکثری بدن

تاکید داشتیم که ارائه خدمات گسترده تر به جهت ارائه حرکات ماساژ در افزایش قیمت تاثیر گذار است. این ماساژور را می توانیم از گرانترین صندلی های ماساژ معرفی کنیم که با انجام حرکات ماساژ به شکل گسترده تری همراه می باشد. این حرکات از نوک انگشتان پا تا سر و گردن را شامل خواهد شد.

۲.صندلی‌های ماساژ به حالت استراحت خوابیده

این نوع مبل ماساژ در رده دوم از لحاظ قیمتی قرار خواهد گرفت. و مناسب افرادی است که علاقه دارند در زمان دریافت ماساژ در حالت دراز کشیده یا ریلکس تری قرار گیرند.

۳. صندلی‌های ماساژ با جاذبه صفر

در این نوع مبل ماساژ احساس سبکی در فرد از ویژگی های برجسته این کالا بشمار می آیند‌. چرا که حتی وقتی مبل به حالت خوابیده در می آید؛ پشت صندلی و پاها همتراز و بدن در حالت افقی قرار می گیرد. و با تقسیم شدن وزن بدن، به فرد احساس سبکی بی نظیری دست خواهد داد که او را برای بیشتر کردن زمان دریافت ماساژ ترغیب می کند.

۴. صندلی ماساژ گرمایشی

اگر هدفتان از خرید مبل ماساژور تا قسمت عمده ای کاهش و بهبود دردهای مفصلی است، این مدل از مبل ماساژ بهتر از سایرین عمل خواهد کرد. چرا که به همراه حرکات درمانی، سبب گرم شدن بدن نیز می گردد.

۵. صندلی ماساژ عثمانی

صندلی ماساژ عثمانی در آخرین رده صندلی های ماساژ قرار دارد و به دلیل ساختار مکانیکی ضعیف تر نسبت به سایر مدل ها کمترین قیمت را به خود اختصاص داده است. اگر قصد دارید برای ارزان ترین مدل مبل ماساژ هزینه کنید‌ باید بگوییم این مدل در نمودار برآورد هزینه در پایین ترین رده قرار دارد.

موارد مهم به هنگام خرید مبل ماساژ

اما توجه داشته باشید تنها فاکتور مورد توجهتان را در زمان خرید مبل ماساژ قیمت آن قرار ندهید چرا که برای موفقیت در حیطه خرید مبل ماساژ باید فاکتور های حائز اهمیت دیگری را نیز مورد بررسی قرار دهید که عبارتند از:

  • قبل از هر چیزی انتخاب مدل محصول متناسب با نوع و میزان انتظاراتتان
  • روکش قابل شست و شو
  • امکانات جانبی
  • طرح و رنگ
  • برنامه های ماساژ خودکار
  • سیستم اسکن بدنی
  • قابلیت های متعدد محصول
  • میزان فضای مورد نیاز
  • و البته مهمتر از همه اعتبار محصول که وابسته به گارانتی می باشد

خرید مبل ماساژ با قیمت پایین

سخن پایانی

شاید به دور از درک شرایط حال حاضر اقتصادی باشد که ما نسبت به خرید یک کالا در بالا ترین رده کیفیت و ارائه خدمات بیشتر اسرار بورزیم. زیرا هر کدام از ما در شرایط متفاوتی از لحاظ اقتصادی قرار داریم. به همین سبب توصیه داریم در زمان خرید مبل ماساژ با مدنظر قرار دادن کیفیت قابل قبول محصول نسبت به انتظاراتی که از شکل ظاهری، میزان و نوع ارائه خدمات محصول داریم نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در این مبحث در ضمن معرفی مدل های متعدد مبل ماساژ تمام فاکتورهایی را که باید به هنگام خرید مورد توجه قرار دهید معرفی نمودیم؛ پس به سادگی از کنار آن ها گذر نکنید.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چگونه می توانیم مبل ماساژ با قیمت پایین بخریم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره