راهنمای خرید ماساژور سر

مقالات

طبیعتا بعد از هجوم فعالیت های کوچک و بزرگ منزل و محیط کار و شلوغی های محیط پیرامون؛ در طی روز جای تعجبی باقی نمی‌ماند که خستگی تمام روز را بدن داشته باشیم و گاهی این خستگی های جسمی و ذهنی را با استرس و فشار پشت سر بگذاریم؛ که این اصلا نشانه خوبی نیست و در دراز مدت تاثیرات مخربی را روی ابعاد جسمانی و روانی ما می گذارد. از همین رو برای القا حس آرامش و رسیدن به انرژی و میزان بهره وری سابق بدن دستگاه های ماساژور بسیاری طراحی و به تولید رسیدند و به بازار عرضه شدند. در میان تنوع بی نظیر این ماساژور ها؛ استفاده از ماساژور سر تجربه ای فوق العاده را در راستا فرار از خستگی های مداوم روزانه برای ما به ارمغان خواهد آورد‌. اگر می‌خواهید بعد این همه تنش های متعدد روزانه حس خوشایندی را در راستای رسیدن به آرامش کامل برای برداشتن گام هایی بلند و محکم در راستا حل فشار ها زندگی تجربه کنید. با ما هراه شوید تا در این قسمت یک راهنمای کلی در باب استفاده از ماساژور سر و ویژگی های برجسته آن آشنا شوید. اگر قصد خرید ماساژور صندلی دارید، به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

ماساژور سر چیست؟

اگر بخواهیم به بیان تاریخچه ماساژور سر بپردازیم باید بگوییم؛ این ماساژور یا عنکبوتی به واسطه شخصی به نام آبوریجن در استرلیا سربلند کرد. این ماساژور ها همراه با چند شاخه بلند و به ظاهر خراشنده طراحی شده است که نظر شما را بعد از استفاده و حس خوشایندی که برایتان به ارمغان می آورد؛ به طور کلی تغییر خواهد داد. شاخه های تعبیه شده در این ماساژور دارای انعطاف پذیری بالا و از جنس فلز است. این شاخه های منعطف یه قدری بلند در نظر گرفته شده اند که در زمان استفاده از جلو سر تا پشت گردن را تحت پوشش قرار می دهند.

ماساژور سر چیست؟

نوع عملکرد ماساژور سر

حرکت ماساژور سر به واسطه یک دسته که در قسمت بالا قرار گرفته است؛ کنترل می شود. که بلا فاصله بعد از استفاده و برخورد با سرتان حس خوشایند و آرامش منحصر بفردی را تجربه خواهید کرد. پوست سر شما دارای پایانه های عصبی می باشد که به واسطه نوک شاخه ها تحریک می شوند و احساس آرامش بخشی را برای فرد به ارمغان می آورند. این روند بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه به طول می انجامد. لازم بذکر است با حرکات پی در پی ماساژور این حس مطلوب را در چشمان خود نیز تجربه خواهید کرد. این ماساژور ها منحصر به یک نوع خاص نیستند در انواع متعددی موجود می باشند که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارا هستند.

نوع عملکرد ماساژور سر

بهترین انواع ماساژور های سر

  • ماساژور عنکبوتی

اولین و معروف ترین نوع ماساژور سر مدل عنکبوتی است که به شکل حیرت آوری آرامش بخش می باشد‌. و نه تنها در قسمت سر تاثیر گذار است بلکه همه قسمت های بدن شما را تسکین خواهد داد. استفاده از این نوع ماساژور پیچیدگی خاصی ندارد فقط کافیست این ماساژور بی خطر را از بالا به پایین روی سر به حرکت درآوردید مطمئنا بعد از فقط چند دقیقه متوجه کاهش و تسکین استرس های درونی خود خواهید شد.

  • ماساژور عنکبوتی مسی

در فرایند تولید این مدل از ماساژور از فلز مس بهره برده می شود. این ماساژور ۹ اینچی در رنگ های متعددی موجود است و مزیت های ویژه ای به خود اختصاص داده است که عبارتند از :

  • قیمت مناسب و حمل آسان
  • تحریک جریان گردش خون در بدن
  • ماساژور عنکبوتی با حالت ارتعاشی در سر شاخه ها

این مدل از ماساژور با سایر مدل ها دارای تفاوت های برجسته ای می باشد. سری های این ماساژور را میتوان در ۴ دسته با کارآیی های متفاوت تقسیم بندی نمود:

  • مناسب سر
  • پوست سر
  • صورت و بدن

آهنرباهایی که در قسمت انتهایی ماساژور تعبیه شده است؛ سبب تحریک عصب انتهایی می گردد بدون اینکه کوچکترین خراشی ایجاد کند. با استفاده از این ماساژور روی پوست سر خود احساس سوزن سوزن شدن را تجربه خواهید کرد؛ در ایجاد این حالت جای هیچ نگرانی نیست زیرا؛ ماساژر حال تلاش برای ممانعت از هر نوع عیب و نقص و چین و چروک می باشد. نکته قابل توجه در ساخت این مدل از ماساژور سر این است که طراحی آن بر اساس طب سوزنی و تلفیقش با لرزش صورت گرفته است. که با تحریک عصب ها سبب تسکین در قسمت های متعدد بدن می شود.

  • ماساژور ارتعاشی جمجمه

اگر روزانه و بعد از پایان فعالیت های متعدد یا فشار های عصبی دچار درد در قسمت های متعددی از بدن شده اید؛ استفاده از این مدل ماساژور می تواند بهترین نوع درمان بشمار آید.البته برای استفاده از آن ناگزیر به رساندن خود به منزل نیستید. زیرا طراحی آرگونومیک آن سبب می گردد که به راحتی آن را همراه خود به هر جایی حتی محیط کاریتان حمل نمایید. البته نباید از خاصیت آن در جهت گردش خون و در نتیجه رشد مو به کمک سری لرزشی آن غافل شد.

  • ماساژور برقی جمجمه

ماساژور های برقی دارای تفاوت عمده با نوع کلاسیک نمی باشند. تنها میزان کمی از ارتعاش موجود در آن است که سبب تمایزشان از یکدیگر شده است. این ارتعاش ها از شاخه های بلندی که سر و گردن شما را ماساژ می دهند شروع می شود. این شاخه ها که در قسمت انتهایی با میخ پلاستیکی پوشانده شده ؛ جهت عدم آسیب به پوست سر طراحی شده اند و در بهترین حالت ممکن موجب آرامشی منحصر به فرد در تمامی قسمت های بدن می گردد.

  • ماساژور شاندرمن

این نوع ماساژور با روال متفاوت تری کار خود را آغاز می کند. ویبره پرقدرت این ماساژور سبب کاهش دردهای موضعی، بی حسی، فلج موقت و نیز دردهای رماتیسمی می گردد. این ویبره به واسطه یک کلید روشن و خاموش شروع بکار می کند و علاوه بر موارد نام برده شده؛معجزه های بسیار دیگری را به واسطه لرزش پرقدرتش در بدن ایجاد می نمایند که عبارتند از :

  • تاثیر در لاغری
  • افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به بافت های متعدد بدن
  • جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد

بهترین انواع ماساژور های سر

فواید بکار گیری ماساژور سر

در قسمت بالا با معرفی انواع ماساژورها به فواید بی نظیر آن ها نیز اشاراتی داشتیم. در این قسمت نیز بر ۴ مزیت استفاده از این ماساژورهای ؛ تاکید می گذاریم که به حقیقی ترین شکل ممکن خود را نشان می دهند :

  • کمک به افزایش زیبایی
  • بهبود گردش خون
  • کاهش بیخوابی
  • درمان ریشه ای سردرد و میگرن
مشاوره