صندلی ماساژور پیشرفته چیست؟ (+عکس)

مقالات

صندلی ماساژور پیشرفته، یک وسیله مفید و لاکچری است که برای تسکین دردهای مزمن بدن، طراحی شده است. این وسیله پر خاصیت به دلیل مزیت‌های بی‌شماری که داشته، خیلی مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل نیز امروزه برندهای زیادی در حوزه طراحی و ساخت آن فعالیت‌ می‌کنند. درست است که تنوع زیاد این محصول موجب شده کارایی این وسیله ارتقا پیدا کند، اما همین تنوع سبب شده است که خریدار زمانی که به بازار مراجعه می‌کند دچار سردگمی شود و نداند چه گزینه‌ای را باید انتخاب کند. از این رو، ما قصد داریم در ادامه بهترین نمونه‌های این محصول را به طور دقیق به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیشتر با این وسیله آشنا شوید و بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

معرفی جدیدترین صندلی‌های ماساژور

رقابت شدید برندهایی که در حوزه طراحی و ساخت صندلی‌های ماساژور مشغول هستند، باعث شده است که روز به روز محصولات بهتر و کاربردی‌تری به بازار عرضه شود که ما در این قسمت جهت آشنایی بیشتر شما با این وسیله، چند تا از بهترین نمونه‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم. آن‌ها عبارتند از:

صندلی ماساژور BEST Massage zero gravity shiatsu Chair

یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین ماساژورهایی که تاکنون به بازار عرضه شده صندلی ماساژور EC-06 است كه توسط برند معروف BEST Massage ساخته شده است.  این صندلی بی‌نظیر، قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و به همین دلیل، به محض این که به بازار عرضه شد، توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرد و به یکی از کالاهای پرفروش بازار تبدیل شد. جالب است بدانید که این صندلی، با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می‌شود و افرادی که درآمد آن‌ها متوسط باشد نیز می‌توانند از پس هزینه‌های خرید آن بربیایند. این در حالی است که از لحاظ کارایی واقعاً فوق‌العاده است و هیچ کمبودی ندارد.

صندلی ماساژ Kahuna SM7300

یکی دیگر از صندلی‌های پیشرفته موجود در بازار، صندلی ماساژ Kahuna SM7300 است که پروسه طراحی و ساخت آن با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها انجام شده و فول‌آپشن است. این صندلی با ماساژ دادن اصولی بدن، درد و ناراحتی را از فرد دور می‌کند و انرژی مضاعفی در تن او می‌دمد.

صندلی ماساژ Ideal Massage Shiatsu Chair

محصول بعدی توسط یک برند کوچک به نام  Ideal Massage به بازار عرضه شده است. اما از آن جایی که آپشن‌ها و قابلیت‌های بسیار مفیدی دارد، در حال حاضر جزء محصولات پرطرفدار بازار قرار دارد و شهرت زیادی به دست آورده است.

CY3A2623-advanced-massage-chair

صندلی ماساژور شیاتسو

یکی دیگر از صندلی‌های پیشرفته موجود در بازار، صندلی ماساژور شیاتسو است که توسط برند Real Relax طراحی شده است. مهم‌ترین مزیت آن نیز این است که میزان گرانش آن صفر است و با برچسب گرانش صفر، روانه بازار شده است.

صندلی ماساژ  Relaxon MK- ll plus

صندلی ماساژ  Relaxon MK- ll plus، یک صندلی جدید و لوکس است که می‌تواند تمام خستگی‌های ناشی از فعالیت‌های روزانه را از تن‌ شما بزداید و انرژی‌ از دست رفته‌تان را به شما برگرداند. این وسیله، قابلیت‌های مفید و سودمندی دارد و قیمت آن نسبت به نمونه‌های مشابه‌اش مناسب‌تر است. به همین دلیل نیز طرفدارهای زیادی پیدا کرده و در رده پرفروش‌ترین وسایل بازار قرار گرفته است.

صندلی ماساژ Luraco Technologies iRobotics 7

صندلی ماساژ Luraco Technologies iRobotics 7، یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین ماساژورهایی است که تا کنون نظیر آن در بازار نبوده و از همه لحاظ مورد تأیید است.

این صندلی فوق‌العاده به بهترین امکانات یک ماساژور، مجهز شده است و مزیت‌های بسیاری دارد. از این رو، با وجود این که قیمت آن خیلی گران است، باز هم طرفدارهای زیادی پیدا کرده و پرفروش بوده است.

صندلی ماساژ Kahuna LM6800

آخرین محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، صندلی ماساژ Kahuna LM6800 است که آپشن‌های کاربردی و مفیدی دارد و می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش و به یاد ماندنی برای شما بسازد. این محصول با قیمت دو هزار دلار به بازار عرضه شده است و اقشاری که درآمد آن‌ها متوسط باشد نیز می‌توانند از پس هزینه خرید آن بربیاند.

نحوه خرید یک صندلی استاندارد

با وجود این همه صندلی متنوع و متفاوت در بازار خرید یک صندلی ماساژور مناسب، کار چندان آسانی نیست و به مشورت نیاز دارد. از این رو، ما در این قسمت در مورد نحوه خرید این محصول صحبت می‌کنیم و نکاتی که باید در حین خرید آن، جدی گرفته شود را به شما گوشزد می‌کنیم. این نکات عبارتند از:

  • جنس صندلی ماساژور

اولین و اصلی‌ترین نکته‌ای که در حین خرید صندلی ماساژور باید مورد توجه قرار بگیرد، جنس این وسیله است که بهتر است پارچه‌ای باشد تا در حین ماساژ درمانی، بدن شما عرق نکند و اذیت نشوید.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مؤلفه‌هایی که در حین انتخاب و خرید یک صندلی ماساژور باید چک شود، گارانتی آن است. این وسیله باید دارای یک ضمانت‌نامه معتبر 5 ساله باشد و به صورت آک به شما تحویل داده شود.

  • سبک طراحی استایل صندلی ماساژور

در حال حاضر سبک‌های متنوعی برای ساخت صندلی‌های ماساژور، طراحی شده است و این محصول در اشکال و ابعاد متنوعی تولید می‌شود. از این رو، هر کسی که قصد خرید آن را دارد می‌تواند با توجه به نوع چیدمان منزل و سلیقه‌اش مناسب‌ترین گزینه را پیدا کند و یک وسیله کاربردی و زیبا برای خود تهیه کند.

CY3A2615-advanced-massage-chair

امکانات و قابلیت‌های صندلی

انواع مختلف صندلی‌های ماساژور از لحاظ نوع و تعداد آپشن، با هم تفاوت دارند. از این رو، اگر به دنبال قابلیت خاصی هستید حتماً زمانی که برای خرید این محصول به بازار مراجعه می‌کنید، به این نکته توجه کنید و آپشن‌ها و قابلیت‌ها محصول مورد نظرتان را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

تذکر: برای خرید یک صندلی ماساژور، حتماً به فروشگاه‌ها‌ و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نمونه این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. اگر هم، در مورد این وسیله اطلاعات کافی ندارید و نمی‌دانید چه گزینه‌ای را باید انتخاب کنید قبل از این که برای خرید اقدام کنید حتماً با یک کارشناس مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرد. با این کار کلی در وقت‌ خود، صرفه‌جویی می‌کنید و سریع‌تر گزینه مد نظر خود را پیدا می‌کنید.

مشاوره