ماساژور تفنگی روتای RT-1052

کد محصول : RT-1052

ماساژور تفنگی روتای RT-1052

کد محصول : RT-1052
  • شارژر مجزا
  • ماساژ بدون صدا
  • 4 سطح شدت ماساژ
  • 3 برنامه ماساژ اتوماتیک
  • یک کیلوگرم وزن دستگاه
  • تا 20 ساعت استفاده با یک ساعت شارژ
  • 6 سری مجزا برای ماساژ بخش‌های مختلف

17,900,000 تومان

توضیحات تکمیلی

ویژگی‌های ماساژور تفنگی روتای مدل 1052

ماساژور تفنگی از برند روتای و مدل 1052 ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را با سایر انواع ماساژور پرتابل متفاوت می‌کند. طراحی بدنه این ماساژور به‌صورت ارگونومیک انجام شده است. به‌همین دلیل، استفاده از آن برای ماساژ همه بخش‌های بدن به‌راحتی امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، ماساژور تفنگی روتای 3 برنامه ماساژ اتوماتیک با 4 سطح شدت ماساژ دارد. مکانیزم ماساژ این دستگاه نیز به‌صورت ضربه‌ای و لرزشی است.

ماساژور تفنگی روتای در هر دقیقه معادل 3900 ضربه ایجاد می‌کند. ماساژ‌های این دستگاه بسیار قوی و موثر بوده و به رفع گرفتگی عضلات کمک می‌کند. شما می‌توانید با یک‌بار شارژ، 21 ساعت از ماساژور تفنگی روتای استفاده کنید.

کاربرد ماساژور تفنگی RT-1052؛ انتخابی هوشمندانه برای ورزشکاران

ماساژور تفنگی RT-1052 بهترین عملکرد را برای ورزشکاران حرفه‌ای دارد. این ماساژور در باشگاه‌های ورزشی بسیار محبوب است. از فواید آن می‌توان به از بین بردن اسید لاکتیک، آزاد‌سازی گره‌های ایجاد شده در عضلات، جداسازی زخم بافت عضلات و سرعت بخشیدن به ریکاوری پس از تمرینات سنگین اشاره کرد. هر یک از 6 سری ماساژور تفنگی روتای برای ماساژ بخشی از بدن مناسب است.

البته هر فرد دیگری نیز که به دلیل کار مداوم یا نداشتن فعالیت، دچار گرفتگی عضلات می‌شود نیز امکان استفاده از این دستگاه را دارد. شما می‌توانید از ماساژور یا سایر ماساژور‌های محبوب، مانند ماساژور پا را از نمایندگی خریداری کنید.

مرکز فروش ماساژور تفنگی در تهران؛ نمایندگی‌های روتای

ماساژور تفنگی روتای را فقط از نمایندگی خریداری کنید! در نمایندگی‌های مبل ماساژ، ماساژور‌های پرتابل برند روتای با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود. این گارانتی و خدمات شامل کلیه محصولات عرضه شده در سایت مبل ماساژ، مانند ماساژور زانو و انواع صندلی ماساژور است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره پیش از خرید با هر یک از شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

مشخصات فنی

ماساژور تفنگی روتای RT-1052 یکی از پرطرفدار‌ترین نوع ماساژورهای تفنگی در بازار است. این ماساژور قابلیت‌هایی نطیر ۳ برنامه خودکار و چهار مرحله سرعت قابل تنظیم دارد که آن را نسبت به دیگر ماساژورهای تفنگی متمایز می‌کند. استفاده از ماساژور تفنگی روتای RT-1052 باعث از بین رفتن اسید لاکتیک، آزاد سازی گره‌ها، جداسازی زخم‌های بافت‌ها، سرعت بخشیدن به ریکاوری بدن، افزایش جریان خون، افزایش محدوده حرکت و از‌بین‌رفتن گرفتگی عضلات می‌شود. همین نکات دلیل عمده خرید ماساژور تفنگی روتای RT-1052 در مراکز ورزشی و باشگاه‌ها است.

مشخصات فنی
تعداد برنامه اتوماتیک

3

تنظیم سرعت ماساژ

دارد

سوالات متداول

سوالات متداول

1تکنولوژی ماساژ با ماساژور تفنگی روتای چیست؟

ماساژور تفنگی روتای در هر دقیقه معادل ۳۹۰۰ ضربه وارد می‌کند. این ضربه‌های ملایم و به‌صورت مداوم باعث رفع گرفتگی و ریکاوری سریع عضلات می‌شود.

2ماساژور تفنگی روتای مناسب چه افرادی است؟

این ماساژور برای همه افراد مناسب است. با‌این‌وجود اگر دچار آسیب دیدگی در بخشی از بدن خود شده‌اید، برای استفاده از این ماساژور یا هر ماساژور دیگری، با پزشک معالجتان مشورت کنید.

3آیا خرید ماساژور تفنگی روتای از فروشگاه‌های مبل ماساژ گارانتی نیز دارد؟

بله؛ کلیه محصولات عرضه‌شده در فروشگاه مبل ماساژ شامل گارانتی و ضمانت سلامت محصول می‌شوند.

نظرات کاربران

پاسخگوی سوالات شما هستیم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماساژور تفنگی روتای RT-1052”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

مشاوره